Jumping the Broom (2011)

2,44

geregisseerd door Salim Akil
met Paula Patton, Julie Bowen en Gary Dourdan

Een meisje dat ongelukkig is in de liefde ontmoet bij toeval de man van haar dromen. Het duurt niet lang voordat het koppel verloofd is en hun bruiloft aan het plannen is op het landgoed van de familie van de bruid: Martha's Vineyard. De twee families kunnen echter niet zo goed met elkaar omgaan als het liefhebbende paar gehoopt had. De traditionele, passief-agressieve moeder van de bruidegom is verontwaardigd dat ze nu pas aan de aankomende bruid wordt voorgesteld en er ontstaat onmiddellijk wrijving tussen de twee moeders. De belemmeringen tussen de twee families voorspellen niet veel goeds voor de bruid en bruidegom, wanneer de grote dag snel nadert.

10 BERICHTEN3 MENINGEN
avatar van jarno1975

geplaatst: 26 januari 2011, 15:10 uur [permalink]

geplaatst: 9 maart 2011, 23:53 uur [permalink]

geplaatst: 12 april 2011, 15:01 uur [permalink]
Update:
Geen Nederlandse release meer gepland voor Jumping the Broom.

avatar van Pecore

geplaatst: 2 juli 2011, 02:10 uur [permalink]
kappeuter schreef:
Update:
Geen Nederlandse release meer gepland voor Jumping the Broom.

Eind augustus draait ie in Pathe?

geplaatst: 2 juli 2011, 20:15 uur [permalink]
Ik vermoed dat de Pathé website op dit punt niet up-to-date is.
Sony heeft aangegeven dat de Nederlandse release is komen te vervallen.
De film staat ook niet meer in de releaselijst van de Nederlandse Vereniging van Filmdistributeurs:

Zal het voor de zekerheid nog even navragen bij Sony.

geplaatst: 4 juli 2011, 15:10 uur [permalink]
Pecore schreef:
Eind augustus draait ie in Pathe?

Het was een fout op de Pathé site. Is inmiddels hersteld. Zoals gezegd, er is geen sprake van een Nederlandse bioscooprelease.

geplaatst: 4 augustus 2011, 12:36 uur [permalink]
Geen goede film de insteek was denk ik een soort Tyler Perry film te maken die veel warmer, humor en meer drama hebben.

geplaatst: 8 januari 2012, 20:18 uur [permalink]
Niet hoogstaand, niet vervelend. Aantal dingen klopte niet helemaal in de film of kwamen wat lomp over.

geplaatst: 5 januari 2013, 19:28 uur [permalink]
niveuatje beverly hills 90210. Alles ligt er wel heel erg dik bovenop, zelfs de simpelste hint wordt nog uitgelegd. Zwart-wit verhouding is zo duidelijk aanwezig dat het weer komisch wordt. Daarom ook nog een 2.

avatar van maroccancasanova
geplaatst: 25 december 2014, 02:40 uur [permalink]
Geweldige Paula Patton,
Altijd leuk om haar te zien acteren.
Film leuk om eens gezien te hebben.