ad

Oorsprong: Verenigd Koninkrijk

Geregisseerd door: Paris Leonti

Met onder meer: Robert Fucilla en Billy Zane

Over Mercenaries

"Outgunned, Outnumbered, and Outside the Law"

De Britse ex-SAS agent Andy Marlow (Robert Fucilla) werkt undercover als huurling in een observatiepost in de Balkan, nadat een militaire staatsgreep is gepleegd waarbij de Servische minister-president en zijn familie zijn vermoord. De coup wordt geleid door Olodan Cracovic (Antony Byrne), een ex-commando van het Kroatische leger, die ondergedoken is nadat de Balkanoorlog eindigde. Wanneer Olodans leger de Amerikaanse ambassadeur gijzelt, besluit de Amerikaanse overheid Andy en twee andere huurlingen op een bevrijdingsmissie te sturen.

image

avatar van Mclovin

Mclovin

sjonge jonge jonge wat een slechte film zeg. Als eerste konden ze niet eens normaal Servo-Kroatisch praten die acteurs hadden een hele lelijke vreselijke accent. Ik praat Servisch en dit kon ik dus echt niet verstaan. Hadden ze beter ex-yugo acteurs kunnen gebruiken. Daarnast is de verhaal heel erg ongeloofwaardig en de naam Olodan al is een grap die naam komt nergens voor in de balkan landen hadden ze misschien beter Slobodan kunnen gebruiken.

gauke

Mclovin schreef:

In tegenstelling met Mclovin versta ik geen Servisch, maar ik ben het met hem eens dat 'Mercenaries' geen bijster goede film is: de dialogen zijn nauwelijks van belang en het verhaal lijkt afgeraffeld te zijn, terwijl de productie traag oogt. Het gebruik van een enorme hoeveelheid kogels voegt dan niets meer toe. Opmerking: op de poster op IMDb doet Robert Fucilla me aan Nicholas Cage denken.

avatar van Hanske82

Hanske82

Thnx mensen, die ga ik dus niet kijken

avatar van akkerman20

akkerman20

Oei oei oei wat een slechte C-film dit, als je het budget niet hebt voor een 'oorlogsfilm', maak 'm dan niet... Een halve ster voor het verhaal, iets wat met meer budget best een goeie film zou kunnen zijn.

avatar van pukkie88

pukkie88

Echte bagger film!

avatar van farah50

farah50

Ja is zeer slecht.

avatar van madmax1

madmax1

Hoe krijgen ze het voor mekaar om zulk een wanproduct in mekaar te stoven.

Super belabberd.