Trop de Bonheur (1994)

Frankrijk
Drama / Komedie

geregisseerd door Cédric Kahn
met Estelle Perron, Malek Bechar en Caroline Ducey

Enkele weken geleden werd Valerie (Estelle Perron) van school gestuurd, maar toch trekt ze nog steeds op met haar vriendin Trousselard (Caroline Ducey). Samen met hun vriendjes Kamel (Malek Bechar) en Didier (Didier Borga) gaan ze zwemmen in het meer. Op weg naar huis worden ze opgepikt door de van broer (Salah Bouchouareb) van Kamel en rijden ze naar het huis van Trousselard. Omdat haar ouders niet thuis zijn, stelt Trousselard voor om een feestje te organiseren. Opgepept door muziek en alcohol, worden geesten en lichamen opgehitst.