The Absent (2011)

1 stem

Horror / Thriller

geregisseerd door Sage Bannick
met Bryan Kirkwood, Vanessa Zima en Denny Kirkwood

Vincent is een leraar die gedwongen wordt te kiezen tussen zijn baan en zijn relatie met Katie, één van zijn studenten. Wanneer zijn tweelingbroer Oscar weer terugkeert nadat hij vijfentwintig jaar lang vastgezeten heeft voor de moord op hun ouders, beginnen de problemen. Eén voor één verdwijnen de vrienden van Katie en Vincent wordt door de lokale sheriff meteen als hoofdverdachte gezien. Vincent weet echter dat Oscar er iets mee te maken heeft, maar kan hij dit bewijzen?

Goeie poster! Toen ik die zag dacht ik dat moet een vette film zijn, maar wat een waardelose acteurs en B film