Son of Morning (2011)

Komedie / Drama

geregisseerd door Yaniv Raz
met Heather Graham, Blake Clark en Danny Glover

De jonge copywriter Phillip Katz (Joe Cross) ervaart stigmata in de kerk waarna hij door de ambitieuze verslaggeefster Josephine Tuttle (Heather Graham) gezien wordt als de nieuwe Messias. Phillip wordt weggeleid naar een luxe hotelsuite wanneer politici, verslaggevers en toegewijde fans zich op hem storten, ieder in de hoop hem uit te buiten voor hun eigen doeleinden. Nadat hij binnen een dag de beroemdste man op de planeet is geworden moet Phillip beslissen hoe hij zijn nieuwe bekendheid gaat gebruiken.

avatar van blurp194
Luchtige, leuke, af en toe zelfs erg grappige film - een parodie op de gekkigheid van de media en de onzin die we ons vooral zelf aandoen. Met een heel goed passende soundtrack - grappig hoe af en toe de songtekst aansluit op de film. Maar ook met een nogal korte speelduur, de titelrol komt al na 70 minuten.

Leuk gespeeld, Heather Graham, Jamie-Lynn Sigler en Danny Glover zijn echt goed bezig vind ik. Van Joseph Cross ben ik dan weer wat minder onder de indruk, en da's jammer want hij heeft de hoofdrol... vooral de bijrollen, met als uitschieter Danny Glover, zijn het leukst.