Inside Out (2011)

Misdaad / Drama

geregisseerd door Artie Mandelberg
met Paul Levesque, Michael Rapaport en Parker Posey

De afgelopen dertien jaar heeft AJ (Paul Levesque) achter de tralies gezeten wegens een veroordeling voor doodslag op een man die zijn beste vriend Jack (Michael Rapaport) wilde vermoorden. Nu hij weer vrij is, wil AJ niets lever dan een eigen bedrijfje starten en een leven zonder misdaad leiden. Echter binnen enkele uren na zijn vrijlating uit de gevangenis betrekt zijn oude vriend Jack hem echter bij een toevallige schietpartij, waarbij een man wordt gedood.

avatar van dope
Tja, met Tripple H in de hoofdrol verwacht je wat meer actie, maar het is dan ook geen actiefilm. Allemaal vrij standaard met wat lang van tevoren te doorziene wendinkjes. Werd op het laatst ook een beetje zuur van die pickles....

avatar van RickZ
MisdaadActieDrama, een echte B-film met C-acteurs, met een film vol geklets, weinig actie, niets spannend, matig verhaal. De meiden/vrouwen zien er in deze film ook al niet uit. Nivo bager dus. Kijk liever naar een film als Drive.

avatar van zorro
b film b acteurs zeer slechte film

Actiefilm ( voor zover er sprake is van actie) van treurig laag niveau.
Zeer vlakke karakters zonder inhoud.
Geld ook voor de film. De manier waarop de man om het leven komt is bijna slapstick achtig en dat was waarschijnlijk niet eens de bedoeling . Vader van Jack komt ook al onnozel over als soort van maffia kopstuk. En dan heb ik het niet eens over zijn vriendinnetje en/of bodyguard.
Wanneer men geforceerd probeert om wat drama en emotie in de film te brengen maakt
" Inside Out" zich helemaal belachelijk en ongeloofwaardig.
Zonde van de tijd . Lekker links laten liggen.
1.5*/2*

avatar van erpunited
Slechte film. Ook enorm slecht geacteert. Maar dat weet je vantevoren met deze cast. Een partij b acteurs. Bespaar jezelf de ellende en sla deze film over

Wat een drama film was dit zeg! Het verhaal sloeg als een pickles op een drumstel en werd nergens interessant. Om dan nog maar te zwijgen over het acteren in deze prent. Michael Rapaport was prima als sidekick van Eddie Murphy in Metro, maar wat is die afgegleden zeg.. Daarnaast een gespierde Jezus en het feest is compleet, maar wordt echt afgemaakt door die belasting inspecteur... Tenenkrommend zo slecht!

avatar van PatSavage
ze hadden er beter een komedie van proberen maken

avatar van Hectometerpaal
Toch blijft het een grappig iets dat mensen na het zien van deze hoes toch besluiten de film in de DVD-speler te duwen.
Dit schreeuwt toch CHUCK NORRIS!

avatar van mrron
Triple h!!! Weer een leuke vermakelijke film

avatar van MovieHolic
Jemig wat een belachelijke film was dit zeg! xD
Tergend traag en irritant onlogisch verhaal en onvoorstelbaar belabberde acteerprestaties!

traag is niet erg, maar wel als je fantasie geen enkele keer wordt geprikkeld. En dan ook nog een goed eind ook.

avatar van underground
Natuurlijk het is een B-Film maar hij was wel vermakelijk
Begin zat weinig actie in na 1 uur eindelijk meer actie en spanning

Best wel leuk en boeiend verhaal
Aan het eind iets moeilijk te volgen

Eindcijfer : 2.5* (goed cijfer voor een B-Film)