ad
  • 8.078.744 stemmen

Hola, ¿Estás Sola? (1995)

Komedie | 92 minuten

Genre: Komedie

Alternatieve titel: Hi, Are You Alone?

Oorsprong: Spanje

Geregisseerd door: Icíar Bollaín

Met onder meer: Silke, Candela Peña en Álex Angulo

IMDb beoordeling: 6,5 (674)

Oorspronkelijke titel: Hola, ¿estás sola?

Releasedatum: 28 oktober 1995

Over Hola, ¿Estás Sola?

Hola, ¿Estás sola? omspant twee maanden in het leven van de protagoniste, La Niña. Gedurende deze periode vindt ze liefde en verliest die weer, herontdekt ze na lange tijd haar moeder en verliest ook die weer, en vindt ze een vriend, die voor altijd een ware vriend zal blijven.

avatar van gotti

gotti

Julio Medem (Lucia y el Sexo en Los Amantes del Circulo Polar) was hier, samen met de regisseur zelf, de scriptschrijver.

avatar van FisherKing

FisherKing

gotti schreef:

Klinkt interessant. Jammer dat de film verder helemaal niet te verkrijgen is.

avatar van lngrid

lngrid

Is ooit op tv geweest. Kan me er niet heel veel van herinneren, behalve dat ik hem erg leuk vond.

Ik vond de dvd trouwens wel. Incl. verzendkosten 18 euro. Wel zoeken met vraagteken erachter, anders vindt-ie 'm niet.