Insidious (2008)

Drama / Mystery

geregisseerd door Jerry Schram
met Peter Claymore, Brenda Cooney en Megan Corry

De 21-jarige filmmaker Donny Rocconi gaat door een moeilijke periode. Hij is opgegroeid in New York, een plek waar je snel leert of alles verliest. Hij is vervreemd van zijn moeder en zijn overleden vader heeft hij nooit gekend. Donny trekt er op uit om een aantal schulden te vereffenen en wordt meegesleurd in een verleidelijke hinderlaag die zijn wereld op zijn kop zet. Donny roept de hulp in van cafébaas Gigetto maar die blijkt meer problemen te hebben dan alleen de Russische maffia.

avatar van Amercianpie
ik dacht even dat dit de film was die uitkomt in de bios, heb me blijkbaar toch vergist?