Sorority Party Massacre (2012)

Komedie / Horror

geregisseerd door Chris W. Freeman en Justin Jones
met Kevin Sorbo, Ron Jeremy en Leslie Easterbrook

Bang om zijn badge kwijt te raken stemt een rechercheur uit de grote stad er mee in om een sheriff uit een dorpje te helpen met een routine klus betreffende een stel vermiste personen. Hij ontdekt dat de afgelopen twee decennia elk jaar minstens één meisje verdwijnt in het slaperige vissersdorpje Grizzly Cove. Met slechts weinig tijd en te weinig manschappen moeten ze het mysterie zien op te lossen voordat ze hetzelfde lot ondergaan.

We wachten af.

uuh nou liever niet HALVE TAMME
Poster lijkt ook verdomd veel op"I spit on your grave" 2010!!!
Ik hoef de trailer niet eens te zien,lekker overslaan

Kevin Sorbo

avatar van HALVE TAMME.
Je hebt gelijk Kevin Sorbo .(Zat niet op te letten,oorzaak BIER BIER BIER ).

avatar van tattoobob
Hahahahahaha.....als ze maar lekker waren he

Man man, even onze tijd zitten te verdoen. Maar goed dat mijn neefje van 5 ook mee zat te kijken, die kon er af en toe mee lachen, dat hield me wakker. Wat een waardeloze film!!! Nou ja film, meer bras eigenlijk.

avatar van HALVE TAMME.
Ze smaken toch het lekkerst met goed gezelschap.

avatar van 606
Deze poster ziet er net wat leuker uit
Pictures & Photos from Sorority Party Massacre - IMDb

Blijft een kutfilm!!

avatar van AmazingPP
tattoobob schreef:

Blijft een kutfilm!!

Poster is het hoogtepunt van de film.

avatar van tattoobob
Ik waag me niet eens hier aan!!!
zonde van je tijd man....

tattoobob schreef:
Ik waag me niet eens hier aan!!!
zonde van je tijd man....

Soms , heel soms kan je zo een film wel eens positief verrassen.....

avatar van tattoobob
Ja maar bij sommige films is het gewoon overduidelijk.
Ik heb het trouwens veels te druk om echt al dit soord rommel te bekijken hahahahahaa

oerslecht !!!

avatar van Elineloves
Hè, toch jammer!

Ik vond het begin erg leuk. De openingsscène gaf me een ''Scream'' gevoel (Waarschijnlijk omdat het een complete rip-off leek te worden, gok ik zo) en daar was ik wel voor te porren. Helaas, na de tweede moord met de bijen werd het minder. Vanaf dat punt ging het snel bergafwaarts, helaas. De meiden waren wel erg appetijtelijk, en zelfs het acteerwerk was beter dan verwacht.

Niet zo slecht als de meesten beweren, maar na een 45 minuten slaat het de plank wel (te) vaak mis, waardoor het cijfer drastisch daalt.

avatar van XanderJ
Phew, thnx guys!
Had em bijna gekeken!

avatar van Barry83
Elineloves schreef:
Hè, toch jammer!

Ik vond het begin erg leuk. De openingsscène gaf me een ''Scream'' gevoel (Waarschijnlijk omdat het een complete rip-off leek te worden, gok ik zo) en daar was ik wel voor te porren. .

Inderdaad begin was leuk en hoopgevend. Daarna zakte de film ver in en heb ik op punt gestaan om deze af te zetten. Werd daarna allemaal weer iets beter, en voor een gezonde jongeman als ik kon ik me nog beetje vermaken met de mooie dames Voor de rest was het niet veel.

Ron Jeremy in de hoofdrol ? Dan weet je genoeg, lekker overslaan deze troep !

Vreselijk, echt vreselijk.

avatar van henkula
ronnieboy schreef:
Ron Jeremy in de hoofdrol ?

In het begin lijken de makers serieus bezig te zijn, maar op een gegeven moment slaat het om naar een klucht. Ron hebben ze er alleen bij gehaald voor de naam op de tittel rol.

avatar van Phantasm
Niet echt goed en niet echt slecht, leuk voor een keertje.

avatar van jippie2010
Als je een horror verwacht dan kom je wellicht bedrogen uit.
Maar als een komedie is deze film best leuk om te kijken.
Zeker niet een doorsnee B-film, deze film heeft meer in zich. *2,5

avatar van Noodless
Tof begin die je even doet vermoeden dat het een verrassend leuk B-filmpje zou kunnen worden. Helaas blijf het hierbij. De moorden die nadien volgen stellen weinig voor en spanning is er nooit te bespeuren. Gelukkig zijn er de leuke dames ( vooral Rebecca Grant ) en wat grappige situaties.
4/10