ad

Genre: Romantiek / Komedie

Geregisseerd door: J.C. Calciano

Met onder meer: Nicholas Downs, David Loren en Adam Huss

Over Is It Just Me?

"If you think it's everyone else... it's probably you!"

Blaine is zo'n typische jonge 'gay man': altijd op zoek naar de liefde... maar met weinig succes. Totdat hij Xander, de man van zijn dromen, op een on-line chatroom ontmoet. Zij vallen voor elkaar en beginnen een "computer-relatie". En al snel besluiten ze elkaar 'in het echt te zien' voor een koffie. Echter in Blaine's wereldje gaat niets vanzelf. Hij komt erachter dat hij onder het profiel van zijn kamergenoot Cameron aan het chatten is. En Cameron is een sexy go-go danser en natuurlijk verwacht Xander deze kanjer te ontmoeten. Blaine haalt Cameron over om voor hem in te springen tot hij Xander voor zich kan winnen met zijn charme en manier van praten. Als dat maar goed gaat...

imageimageimageimageimageimageimageimage

avatar van Arnforpresident

Arnforpresident

Verschrikkelijk slechte film, waarschijnlijk een van de slechtste die ik tot nu toe heb gezien.

Laat mij beginnen met zeggen dat de film enorm saai en totaal niet grappig is. Ik heb bepaalde stukken gewoon doorgespoeld omdat ik ze vervelend vond.

Het stoorde mij ook verschrikkelijk hoe iedereen in de film homo was. Het leek wel een Getto voor homoseksuelen.

Wat mij maar matig stoorde was het feit dat iedere acteur zijn shirt wel eens moest uitdoen. Thuiskomen => T-shirt uittrekken.

Ondanks de mooie lichamen, toch een 0. En deze film hoort thuis in de flop 250

gauke

Arnforpresident schreef:

Ondanks de mooie lichamen, toch een 0. En deze film hoort thuis in de flop 250

Toe maar: "een getto voor homoseksuelen". Ten tijde van de tweede wereldoorlog zorgden de nazi's voor buurten (getto's genaamd) waar joden gedwongen werden, voordat ze gedeporteerd werden, te wonen.

Ook homo's werden in de gaskamers omgebracht. O ja voor ik het vergeet: een getto kan ook een aparte woonwijk zijn voor etnische minderheden.

gauke

Homovariant van 'The Truth About Cats and Dogs' uit 1996, deze lieve, aardige, charmante, feelgood small budget gay romkom. Het verhaal heeft echter niet veel om het lijf: te oppervlakkig, voorspelbaar en ongelijkmatig, al zijn er bijzonder intelligente en eerlijke dialogen. Dat de film leuk is, is vooral te danken aan de drie competente hoofdrolspelers, met bovendien onderling charisma.

O ja: een verdomd grappige poster.

avatar van MauriceMankes

MauriceMankes

matige "feelgoodfilm"; bepaald oppervlakkig. Vanuit mijn aard kan ik de twijfels van de hoofdpersoon bepaald begrijpen, maar het blijft voor mij vooral uiterlijk vertoon; Wat mij betreft wordt de film gered door oudere mannelijuke hospita; zeer innemend die ook de rest van de actie goed desemt.