Abraxas, Guardian of the Universe (1991)

Verenigde Staten / Canada
Avontuur / Sciencefiction

geregisseerd door Damian Lee
met Jesse Ventura, Sven-Ole Thorsen en Damian Lee

Abraxas is een intergalactische politieagent, en een verdomd goeie! Dit keer komt hij echter voor de moeilijkste taak in zijn loopbaan te staan. Zijn ex partner, Secundus, is totaal doorgeslagen en dient te worden geëlimineerd. Deze kent echter alle trucs en routines van het vak. Beiden komen ze op aarde om een titanenstrijd op leven en dood uit te vechten. Een gevecht op het scherpst van de snede...

avatar van james_cameron
Zo, dat is een tijd terug dat ik dit prul heb gezien... Kan me niet veel meer van herinneren, behalve dat het allemaal behoorlijk lachwekkend was. Slecht gemaakt en heel slecht geakteerd. Leuk voor een avondje slechte films kijken met een stel vrienden.

avatar van echoooo
james_cameron schreef:

Zelfs dat niet.
Proficiat deze film is de eerste die van mij een absolute nul krijgt.
Nog nooit zoiets belachelijks gezien zelfs de film aquarium vond ik beter terwijl dit toch gewoon een aquarium is waar je 2 uur naar voorbijzwemmende visjes kunt kijken.

avatar van macdanger
wel een mooie film met jesse ventura, lang geleden gezien, vond het toen wel een 5 waard, als ik hem nu zou kijken mischien nog geen 1 ster, maar das met alle ouwe films zo

Bantavoer
Wat een kwalitatief uitermate teleurstellende film zeg. Heb 'm wel helemaal uitgekeken, maar dat moest je wel als je met je vrienden gaat kijken.