Nostradamus (2000)

Canada / Verenigde Staten
Actie / Avontuur

geregisseerd door Tibor Takács
met Rob Estes, Joely Fisher en Fintan McKeown

Rechercheur Nostrand, gespecialiseerd in moordzaken, onderzoekt een serie vreemde, rituele moorden, waarbij meerdere moorden tegelijkertijd worden gepleegd. Hij wordt daarbij geassisteerd door een helderziende FBI-agent. De waarschijnlijke dader is een door de tijd reizende huurmoordenaar van een middeleeuwse sekte. Door middel van occulte praktijken probeert hij de geest van Nostradamus op te roepen en het einde der tijd in te luiden.

gimli f
Deze heb ik niet gezien- ik was op zoek naar een andere film over het leven van Nostradamus...

Deze maar even meegenomen. ik zal hem ooit wel eens kijken trouwens.

lift mee op het succes van de DaVinci code. Film is geen big budget film maar zeker spannend!

avatar van Benninf
Ze zouden ook een film over de 'Nostradamus' (met z'n strakke groene broek) van Hans Teeuwen moeten maken.

Ik stem dan eerder voor de tragi-komedie "Rupert", of het mytische goden verhaal "Kieker Jan".

Een aflevering van Charmed is stukken beter.

avatar van Zuzuu
Deze film is veel beter dan een Charmed aflevering.

Maar het haalt het bij lange na niet bij een aflevering van Stargate.

avatar van Jiv
Jiv
D naar de rama

Inventief maar vergezocht plot van een B-film dat niet echt serieus mag genomen worden. De regisseur had eerder al films als Ice Spiders en mega Snake afgeleverd.