Next Attraction (2008)

Filipijnen

geregisseerd door Raya Martin
met Jacklyn Jose, Coco Martin en Paolo Rivero

Het tweede deel van wat een zogenaamde Box-Office Trilogy moet worden. Raya Martins uiteenzetting over de cinematografie zelf. Het eerste deel Now Showing, Now Showing bestaat uit nep homemovies en deze film is een making of, waarbij de vraag is of er bij deze blik achter de schermen ook daadwerkelijk een film werd gemaakt. Ook al is deze korte film tegen het einde te zien, het product lijkt niet voorop te staan. Het lijkt uiteindelijk meer te gaan om het proces van het filmmaken dan het filmmaken zelf. Niet het resultaat is van belang, maar de weg ernaartoe.