• 8.613.607 stemmen

Met onder meer: Robert Mitchum, Linda Darnell en Jack Palance

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Second Chance

"For the First Time--3D With Important Stars!"

Russ Lambert (Mitchum) is een teleurgestelde bokser die in Mexico zijn gangsterliefje Clare te hulp schiet. Zij is op de vlucht voor haar ex-minnaar die een huurmoordenaar achter haar aan heeft gestuurd, omdat hij vreest dat hij tegen haar zal getuigen.

imageimageimageimage

Mr. Woburn, English tourist

Mrs. Woburn, English tourist

avatar van Linda

Linda

Redelijke thriller. Een mager en voorspelbaar verhaal maar de film is zo nu en dan nog behoorlijk spannend (Toch wel jammer dat ik dat 3-D heb moeten missen). De acteurs zijn prima en Mitchum blijft een snoepje, ik vind het nog altijd de mooiste acteur ooit! 3 sterren.

Leuk trouwens dat de BBC veel films met Mitchum uitzendt deze week. Is daar een speciale reden voor of gewoon voor de liefhebbers?

avatar van bunkerboy

bunkerboy

Blijkbaar kennen niet veel mensen hier deze film

Mitchum zet weer eens een overtuigende rol neer en Jack Palance .... wow

een pareltje en het gevecht in de kabelbaan is om op de punt van je stoel te gaan zitten

Spanning ten top alhoewel je weet hoe het gaat aflopen blijft het boeien

een dikke 4,5