• 8.228.630 stemmen

Genre: Komedie / Drama

Geregisseerd door: Michael W. Watkins

Met onder meer: Kurt Doss en Lurie Poston

Over Knucklehead

Een promotor van vechters heeft grote schulden bij zijn oneerlijke rivaal. Hij is wanhopig op zoek naar een nieuwe vechter en zijn oog valt op een klusjesman van een kerk die 450 pond weegt. De klusjesman, die zijn hele leven in een weeshuis gezeten heeft, besluit uit naam van alle wezen deel te nemen aan het gevecht.

image

avatar van Showey

Showey

Ben benieuwd naar deze

avatar van Tonypulp

Tonypulp

De trailer die je me stuurde was iig flauw genoeg om enthousiast te worden. Lekkere trieste humor . Trailer

Kurt Doss, Raziel Jordan en Lurie Poston

Waarom staat Paul Wight, de HOOFDROL SPELER!!! hier niet tussen?

avatar van Showey

Showey

cm_punk schreef:

Waarom staat Paul Wight, de HOOFDROL SPELER!!! hier niet tussen?

Rustig aan he!

avatar van yeroyce

yeroyce

leuk efilm

avatar van Hoodini

Hoodini

Leuke film, zie nu pas dat het een komedie/drama betreft. Wilde nog zeggen dat hij als een komedie ook af en toe wel wat drama kende maar vandaar dus. De humor spatte niet altijd van het scherm af maar het was een leuke, soms aandoenlijke film. Wel wat voorspelbaar, maaar toch goed te doen

avatar van peterjohn

peterjohn

Ik vond de film slap en zelfs op momenten vervelend. De film deed me denken aan de slappe hap die ik in mijn jeugd te zien kreeg..op channel E.O. 1.0

avatar van Lefgozer

Lefgozer

Eerste helft van de film vond ik echt dramatisch slecht. Daarna werd het iets leuker.

avatar van MatthijsGr00t

MatthijsGr00t

Knucklehead..

Wat had ik ervan verwacht: een flauwe enorm voorspelbare feelgood film..

En die verwachting is ook helemaal uitgekomen. Soms is het gewoon lekker om je verstand op 0 te zetten en naar een simpele film te kijken.

Het eerste kwartier van de film vind ik ook meteen het zwakste deel. We maken kennis met de hoofdpersonen, ze krijgen problemen en heel toevallig ontmoeten ze elkaar. Vanaf dat moment gaan Eddie, Mary en de af en toe best wel grappige en enorm grote Walter Kronk op pad. En vanaf dat moment was de film redelijk te doen, dat komt vooral omdat het tempo best wel hoog ligt. Dat is misschien wel het grootste pluspunt van deze film.

Verder is het natuurlijk een enorm voorspelbare film. Na 20 minuten kan je al weten hoe het gaat aflopen: 1. Walter wint uiteindelijk het gevecht in New Orleans, 2. eddie wordt een goede vent, 3. Eddie en Mary komen uiteindelijk samen, 4. De badguys verliezen uiteindelijk alles etc.

Het acteren was ook niet erg geweldig. De vechtscenes zagen er niet al te best uit. Vooral het laatste gevecht met Redrum ziet er enorm nep uit.

Al met al heb ik 100 minuten na een enorm voorspelbare film gekeken. Met af en toe wat grappige en aandoenlijke momenten. Absoluut geen topfilm, maar leuk voor tussendoor.

avatar van Iron Maiden

Iron Maiden

2 sterren voor Dennis Farina.

cm_punk

Niet eens leuk met wat biertjes op. Standaard (kinderachtige) grappen.

Net als Iron Maiden geef ik voor Dennis Farina de sterren. Maar geen 2.

avatar van Brother Grimm

Brother Grimm

Beetje als 30 in een dozijn. Tja

Showey schreef:

Rustig aan he!

Hoezo? voel jij je aangevallen?

avatar van erpunited

erpunited

Een standaard feel good film. Je weet al meteen hoe die gaat aflopen. Geen verrassingen met enkele komische momenten in de film.

avatar van dennis1979

dennis1979

De film zelf niet gezien en ben dit ook zeker niet van plan. Zoals zoveel films waarin de hoofdrol wordt vertolkt door een professional wrestler zal ook deze prent niet al te best zijn.

Dwanye Johnson is de uitzondering die de regel bevestigt want meestal wordt het niets. Dat ligt niet aan de wrestlers, maar aan het castingbureau. Dat is in dit geval WWE Films en verklaart genoeg.

Wat overigens wel een aardige film is met een professional wrestler is Legendary met John Cena in één van de hoofdrollen.

avatar van TroubleSome

TroubleSome

Heb de film gekeken omdat er niks anders was.

En de film bevoel me beter dan verwacht!

Erg vermakelijk, simpel allemaal. Maar wel een vermakelijke leuke film.

Met zo zijn flauwe humor tussendoor.

stinissen (crew films & series)

Standaard komedie die je na het zien een half uur later weer bent vergeten maar voor een regenachtige middag nog wel kan.

avatar van barcam

barcam

Onnozel en zeer voorspelbaar maar toch mezelf gekweld door te blijven kijken.

avatar van mieleman

mieleman

Een echte zondagnammidag film om met de hele familie te kijken. Is op sommige momenten heel grappig maar eigenlijk gebeurt er niets wat je niet kon verwachten.

De vechtscenes waren nog slechter dan sommige worstelaars het echt doen. Laat de big show (paul wright) het maar bij wwe houden en niet teveel meer in films laten meespele,. Zijn lichaam was dan wel weer perfect voor de rol weggelegd.

avatar van henkula

henkula

heb 'm afgezet, ik heb geen tijd voor dit soort onzin.

avatar van Samurai

Samurai

leuke film lekker om te ontspannen en om lekker dubbel te liggen heerlijk om naar te kijken

avatar van MizKriz

MizKriz

Leek me zo'n beetje een film van Nacho Libre (van Jack Black)

Hoewel deze film toch een beetje beter is als van Nacho Libre.

Big Show (Paul Wright) speelt dit geweldig,

verhaal ook, boeiend, best wel grappig, maar.. niet echt om je te vermaken.

avatar van Kondoro

Kondoro

• 1966 stemmen

Knucklehead

Ik vond dit zelf een leuke komedie met de grote 'wwe' ster Paul Wight . Voor mij is deze wel +/- een jaar geleden dat ik hem gezien heb en oprecht, als ik er nu nog aan denk vind ik hem nog steeds grappig. Ook in deze film is hij een vechter en probeert en word zo ook als maar groter. Het verhaal was leuk bedacht en het concept was ook leuk bedacht. Maar kom op, Paul Wight met haar.. Dat is wennen

avatar van mrklm

mrklm

WWE-ster Paul Wight, alias The Big Show, speelt zijn eerste hoofdrol in deze luchtige komedie over Walter [Wight], een sullige reus met een hart van goud die geen andere wereld kent dan het weeshuis waar hij als dertiger nog steeds woont. Wanneer de keuken van het weeshuis mede door zijn toedoen afbrandt dreigt een inspecteur het weeshuis te sluiten als er niet binnen een week gestart wordt met de bouw van een nieuwe keuken. Geldgebrek maakt dat onmogelijk, maar dan verschijnt bokspromoter Eddie Sullivan [Mark Feuerstein]. Die ziet zijn kans schoon en verzint een plan waarmee hij Walter kan gebruiken om snel flink wat geld te verdienen door hem mee te laten doen aan een prestigieus vechttoernooi in New Orleans. Wight is als een vis in het water in zijn kindvriendelijke rol en Feuerstein en Hardin (als een vrijwilliger bij het weeshuis) zijn uitstekend gecast. Dennis Farina levert opnieuw puik werk af als de schuldeiser die Eddie constant op de hielen zit en Wendie Malick is hilarisch als de bijzonder wereldse Sister Francesca. Het scenario lijdt echter aan een overdosis smakeloze grappen.