Sinbad and the Minotaur (2011)

Australië
Avontuur / Sciencefiction

geregisseerd door Karl Zwicky
met Manu Bennett, Steven Grives en Dimitri Baveas

De legendarische reiziger Sinbad en zijn volgzame bemanning van zeilers en avonturiers zijn op zoek naar een lang vergeten schat. Sinbad, geprikkeld door geruchten over historisch goud, sluipt het woestijnkamp van de kwaadaardige tovenaar Al-Jibar binnen. Verstopt tussen vele relieken ligt een ivoren perkamentrol waarop het logboek van de piraat Minos staat wat leidt naar het gouden hoofd van de Kolossus van Rhodos. Ook vindt hij in Al-Jibar's tent de gevangen genomen prinses Tara, die overmeesterd is en onder dwang aan zijn harem is toegevoegd. Wanneer een bewaker alarm slaat, vecht Sinbad zich een weg uit het kamp samen met de perkamentrol en Tara. Samen met zijn bemanning en Tara zet hij koers naar het de schuilplaats van de schat van het eiland, op de voet gevolgd door een furieuze en vernederde Al-Jibar.

Ziet er niet zo denderend uit... Een Minotaurus ziet er ook niet uit zoals hij in de film eruit ziet...

avatar van fritsy
Jammer van de tijd film.

avatar van dope
Tis dat dit een onbekende film is en niet veel mensen m zullen zien, want je zult als acteur in deze film de straat niet meer op durven na zo'n productie! Er wordt wel eens vaker slecht geacteerd, maar dit is écht slecht! Vooral die Sinbad.... De dames zijn ook overduidelijk geselecteerd op andere kwaliteiten dan acteren, al maakt dat de film eigenlijk alleen maar minder erg om naar te kijken

avatar van bakaa
De hoofdrol speler doet zijn rol beter in spartacus - gods of the arena...

avatar van wulp2
Crixus!

avatar van Mariovane
Wat een flop-film

avatar van MrLee
De lage score maakte me nieuwsgierig, maar dit slaat inderdaad alles Lachwekkend slecht.

avatar van Iceman69
Ok ik zeg het niet snel maar dit vond ik wel een heel slechte film,

Slechte acteurs/actrices, waar vooral veel irritatie optrad bij Manu Bennett, Blijkbaar moest ie allerlei rare koppen trekken om nog een beetje geloofwaardig over te komen ook de bad guys vind ik geen keien in het acteeren, af en toe leek het of ze totaal niet wisten wat ze moesten doen ook de minotaur zag er niet uit en dat in deze tijd dan moet dat toch beter kunnen lijkt mij

Manu Bennett (Crixus in Spartacus: Gods of the Arena) die daar echt goed was kan deze ramp productie niet redden het ziet er allemaal zeer armoedig uit.

avatar van nickje76
tja een zeer low-budget film. Wel vermakelijk om naar te kijken. 1 ding, wist niet dat ze zoveel jaar v. Chr. Al haargel hadden.....

avatar van Marcel1971
De helmen zijn van plastic, de zwaarden zijn van hout, de wanden in de grot was een x aantal dozen met een zwarte laken er overheen. Na een klein kwartiertje heb ik de film uit gezet. Manu Bennett en de rest van de cast viel me zwaar tegen.

avatar van hellboy.ray
Net gekeken op SyFy en ik moet zeggen dat voor een low budget productie
ik mij toch wel vermaakt heb.
Het verhaal is simpel, de acteurs niet bijster goed maar doen toch wel leuk
en de special effects zijn gemaakt met een simpel computer programma,