Bang Rajan 2 (2010)

Thailand
Oorlog / Drama

geregisseerd door Tanit Jitnukul
met Paradorn Srichaphan, Puri Hiranpruk en Chatchai Plengpanich

Bangrajan 2 speelt zich af in de Ayutthaya-periode en is het vervolg op Bangrajan, het epische verhaal van één dorp dat zich staande houdt tegen alle kansen en het ultieme offer brengt voor de vrijheid van het land. Beïnvloed door de legendarische krijgers Bangrajan, is een ander dorp aangemoedigd om terug te vechten voor hun eigen land door het voeren van oorlog tegen de troepen van generaal Suki, een grote Birmese commandant.

juhnzun
Is dit ook gebaseert op waren gebeurtenisen of puur voor de entertaiment gemaakt ?

avatar van Montorsi
Met Paradorn Srichaphan Tennisser en voormalig top 10 speler op de wereldranglijst. Hoe kom je vervolgens hier terecht?

avatar van rep_robert
He, what the fuck Heb hem nog wel vaak zien tennissen ook

avatar van simonvinkie
Die gozer is niet helemaal goed. Ik hem ooit zelfs in het echt gezien volgens mij.

Goede film daar kan men hier nog veel van leren veel actie en mooie kleuren.

Lotusflower
Super Thaise film heb er dubbel van genoten omdat ik Thais spreek en versta. > 5 <

eerste deel was uitmuntend, maar dit was niet te pruimen. mislukte deel 2. slecht geacteerd, neppe vecht scenes, dialogen die vervelen, dialogen die gewoon nep over komen.

avatar van RickZ
Net als deel 1, maar minder gevechten en nog dunner verhaal

Kan niet tippen aan het eerste deel alleen geschikt voor mensen die erg van dit genre houden.
Trouwens best raar dat deze prent nog niet op IMDB staat.

avatar van DonOswaldo
Je moest eens weten hoeveel thaise films er niet op Imdb staan. Maar gelukkig ben ik er nog om ze af en toe op te sporen.

dominion
Goed vervolg!
Er zat ook heel veel geweld in net als het eerste deel alleen was het hier een stuk meer.
De opnames van de film waren ook heel mooi.
Vond het acteerwerk ook niet slecht en het verhaal was best wel interessant.

mug13
Het acteren de opnames de veldslagen prima in orde.Bikkelharde gasten die het opnemen tegen het birmese leger.Ze gaan echt tot het uiterste om hun land(genoten)en familie te beschermen en te verdedigen.Geen moment verveeld een film die ik zeker nog een keer ga kijken.

avatar van Phantasm
Niet zo goed als zijn voorganger, het eerste half uur is nog net om aan te zien, daarna zakt het wel erg af, hoop gepraat en te weinig gevechten.

avatar van Grindhouse62
Deel 1 heb ik 14 dagen geleden herzien. Ik vond dit vervolg iets minder. Ondanks dat het in dit ver volg niet aan actie ontbreekt, vond ik het te praterig Maar heb mij vanavond er prima mee vermaakt. Een magere voldoende. -3 Ga nu mooi Watch out, We're Mad met Bud Spencer en Terence Hill herzien.