• 10.544 nieuwsartikelen

Komedie | 90 minuten

Genre: Komedie

Geregisseerd door: Robert Kaylor

Met onder meer: Chad Lowe, Gail O'Grady en Patrick Breen

IMDb beoordeling: 5,5 (693)

Gesproken taal: Engels

Releasedatum: 28 juni 1991

Plot Nobody's Perfect

"The new girl on the tennis team has real balls."

Steve is een eerstejaars student die bij het tennisteam zit. Volgens de coach is hij niet goed genoeg en wordt dus uit het team gezet. Hij wordt verliefd op Shelly, een meisje uit het damesteam. Zij ziet hem helemaal niet staan. Om toch dicht bij haar te kunnen zijn zit er maar 1 ding op: zich verkleden als meisje en lid worden van het damesteam. Met alle gevolgen van dien.

logo tmdbimagelogo tmdbimage

avatar van EmDee

EmDee

My name is Nobody.

avatar van XfofaXX

XfofaXX

Een heel leuke film. Je moet er niet veel van verwachten, gewoon genieten

avatar van sweetlake

sweetlake

Was wel grappig destijds. Wat ook grappig is: Chad Lowe speelt daar een jongen die verkleed gaat als meisje, terwijl huidige partner Hillary Swank in Boys dont cry als meisje die voor jongen doorgaat speelt.

avatar van Trailblazer87

Trailblazer87

Ik heb deze film al meerdere malen gezien, en iedere keer geniet ik er opnieuw van. Leuk verhaal en geweldig geacteerd door Lowe en Breen. Een topper binnen het genre!