• 8.233.268 stemmen

Genre: Sciencefiction

Geregisseerd door: Paul Ziller

Met onder meer: Misha Collins, Peter Wingfield en Hill Harper

Over Stonehenge Apocalypse

Wanneer een groep archeologen een menselijk skelet wil opgraven naast het historisch monument Stonehenge, wordt er een deel van een eeuwenoude machine onder de stenen ontdekt. Ze weten niet wat het is, maar activeren het apparaat per ongeluk toch. Ze starten daarmee een serie van gebeurtenissen die wel eens het einde zou kunnen betekenen van de wereld zoals wij die kennen.

image

avatar van mcdaktari

mcdaktari

hier verwacht ik niet zo heel veel van en zeker als ik Paul Ziller zijn eerdere films bekijk. Hij heeft nog nooit een veel besproken film gemaakt, dus deze zal ook wel niet veel beter zijn dan de rest.

avatar van 606

Niet gelijk negatief doen, gewoon kijken en dan beoordelen.

De laatste film staat op 2,52 en dat is best aardig.

avatar van mcdaktari

mcdaktari

o je dacht dat ik over 1 nacht ijs ging. Zijn meeste films vind ik niks, teminste die ik gezien heb, en de rest heeft ook geen super waardering, toch. Maar wie weet misschien word deze wel een top film (maar niet echt)

avatar van 606

Niet heel erg goed maar, ook niet super slecht.

Het idee is erg leuk en afwerking redelijk.

Ook het acteerwerk is goed te doen.

2,5 ster

avatar van breedbeeld

breedbeeld

Clichévolle slechte t.v. film.

Aardig gegeven volkomen naar zijn grootjes geholpen.

Denk inderdaad dat de regiseur hier aardig debet aan is.

de CGI wil je nog niet in je computerspel zien.

avatar van The Savage

The Savage

Deed me denken aan SG SG-1. Zeker geen slechte film. Het verhaal deed mij zeker watertanden, daar ik daar de meeste waarde aan hecht bij een film. Voor de mensen die meer van goeie FX houden, is dit wellicht niet zo'n aanrader. Verder sluit ik me bij 606 aan, ook het acteerwerk is goed te doen.

avatar van RickZ

RickZ

TVfilm over vernietiging van de Aarde met Stonehenge als middelpunt. Nogal nepperige special effects en matig acteerwerk.

avatar van knightfightx

knightfightx

jammer.

avatar van jorkie

jorkie

het kon wel een lachfilm zijn zeer belachelijke specials effects en de film was zelf ook treurig!

maar voor een regenachtige middag is het wel te doen!

avatar van the-hague-pride

the-hague-pride

nog een .........Apocalypse titel dit jaar

lijkt wel een hype

maar wat de film betreft, aanslag op m`n netvlies

Droevig en zonde van het geld wat deze film gekost heeft. Hadden beter het geld aan een goed doel gegeven zodat er weer wat levens gespaard bleven, maar ja............

avatar van Draconian

Draconian

Acteerwerk is acceptabel maar de special effects hadden ze wat meer geld tegenaan kunnen gooien.

avatar van tedvd

tedvd

globuhluhgoof schreef:

En de meer dan riante salarissen van de directies spekken

stinissen (crew films & series)

Zeer matige sf-film met special effects die anno 2010 echt niet meer kunnen, het acteerwerk was wel inorde maar nogmaals de special effects verpesten de film.

avatar van rarara ;)

rarara ;)

Ik peizen dat nog een nice film ga worden. J moe ni kijken na de vorige ma na dien nu

avatar van bassie200

bassie200

Het verhaal is opzich nog wel aardig verzonnen.

Echter het acteer- en het camerawerk is om te huilen, om over de dramatische specialeffects nog maar te zwijgen!!

avatar van elffie

elffie

2 sterren, maar dan ook echt alleen omdat ik een sucker ben voor apocalyps verhalen

vind het een leuk idee, maar verder dan dat komt deze film eigenlijk niet.

zeer slecht geacteerd, heb af en toe echt in een deuk gelegen

en idd die special effects...tja wat zal ik ervan zeggen dit kan echt niet meer.

avatar van macaidwin

macaidwin

Als je van films als The Mummy e.d. houdt, dan is dit ook zeker wel leuk.

avatar van rolfkunst

rolfkunst

rarara schreef:

Ik heb het nu drie keer gelezen, maar ik begrijp het nog niet.. Wat staat er nou??

avatar van barcam

barcam

Kapot gelachen met de speciale effecten en het verhaal.

Maar al bij al entertainende boel.

avatar van 606

Nieuwe poster toegevoegd, vind die stukken beter.

avatar van Ace Hanlon

Ace Hanlon

Ik vond het best een aardige film. Uiteraard een verzameling nonsens, maar heel goed om aan te zien. De (foutieve) omschrijving van de film is gewoon van IMDb overgenomen, zonder de film te bekijken. De ramp ontstaat, doordat archeologen in MAINE (USA) een soort piramide ontdekken, die rechtstreeks in verband staat met de piramides in Egypte en Mexico, met Stonhenge en bouwsels op Java (de lijn op de tekening in de film gaat trouwens naar Sumatra en niet naar Java) en nog een paar historische plaatsen op aarde. In Maine wordt de zaak gestart, waardoor het in Stonhenge en in Indonsië goed fout gaat.

avatar van Ace Hanlon

Ace Hanlon

rolfkunst schreef:

Dat snapt niemand

rolfkunst schreef:

Vandaar de naam rarara

avatar van duffs

duffs

dit is een vreselijke bagger film eenige lichtpuntje is nog mischa collins[de engel castiel in de serie supernatural] wat best een goede acteur is en eigenlijk toch veel te goed om in zoon film als dit te acteren gek genoeg weet hij met zijn script er nog het beste van te maken en ik heb het vol gehouden hem af te kijken buiten dat, simpel verhaal slechte effecten zelfs als je niks beters te doen hebt is dit zonde van je tijd kan je beter naar de muur gaan zitte staren half sterretje

avatar van Scheurleer

Scheurleer

Niet best, deze film. Je hebt nou niet direct het idee naar een apocalypse film te zitten kijken terwijl de titel dat wel aangeeft. Kennelijk gaan in het verhaal miljoenen mensen dood, maar daar is nauwelijks iets van te zien. Als ik het samenvat: aardig script maar slecht verteld, matige acteerprestaties, slechte graphics. En voor degenen die hem gezien hebben: fijn dat er pistolen bestaan waarmee je wel 50 keer kan schieten zonder bij te hoeven laden.

avatar van knusse stoel

knusse stoel

macaidwin schreef:

Als je van films als The Mummy e.d. houdt, dan is dit ook zeker wel leuk.

Geef het maar toe: "een leuke film die beter is dan de meesten op deze site durven toe te geven".

Wij zijn toch niet gek?

Van ons krijgt hij een 7/10 omdat het ons wel boeide en wij het wel origineel vonden met de verbindingen van Stonehenge en de rest van de wereldmonumenten.

Kanttekening: net als "Macaidwin" vonden ook wij "The mummy" wel aardig.