Polar Storm (2009)

Actie / Sciencefiction

geregisseerd door Paul Ziller
met Jack Coleman, Holly Dignard en Tyler Johnston

Een deel van de planeet Kopernikus breekt af en stort neer op aarde. Daardoor raakt het magnetische veld op aarde van slag. Hevige stormen bedreigen grote delen van de Verenigde Staten. De onderzoeker James Mayfield had de regering voorheen al voor deze stormen gewaarschuwd. Hij moet nu alles op alles zetten om zijn familie te redden, die direct door de stormen bedreigd worden.

avatar van 606
Een leuk gegeven voor een film alleen soms zeer onrealistische dingen.
Acteren was zwak.

2 sterren

avatar van mario_arnhem
Wat een nep geen aanrader ..

Waste of time!

Wat een D film, slecht geacteerd, geen verhaallijn, geen ... helemaal niets, niet kijken. ik weet niet wie er tegenwoordig allemaal stemt en waarom, maar ikdenk dat moviemeter wel erg vervuild zo

Goede film, heb hem in 1 zucht uitgekeken. Soms inderdaad onrealistish, maar dat is de kaskraker 2012 ook. Special effects goed, verhaal is een bekend gegeven.

avatar van RickZ
Hmm, nogal uiteenlopende meningen. Twijfelgevalletje om te pindakazen...

avatar van planet_of_death
Ehhh... standaard rampen film nummer 14679?

wat een slecht B film...special effects uit Laurel en Hardy zijn geloofwaardiger.....heb ik het nog niet gehad over de acteerprestaties...bedroevend slecht.

De film viel wel mee , was echt idd slecht geacteerd had hem wel uiteindelijk uitgekeken omdat de enigste die goed acteerde die gast van heroes was die maakte het nog een beetje spannend

vond die zoontje echt gaar acteren vooral opt einde lol

avatar van erpunited
B film. Slecht geacteerd. Redelijk verhaal. En de spanning was er snel uit. Zeker geen aanrader

Hier en daar wat gejat en inelkaar geflanst.
Had veel meer inkunnen zitten.
Jack Coleman droeg het verhaal wel zo'n beetje in z'n eentje.

avatar van DwarreI
Natuurtalent Paul Stiller stelt ons weer niet teleur met deze zinderende science fiction blockbuster waar je de gehele speelduur bij op het puntje van je stoel zit!

Als deze Duits nagesynchroniseerde trailer je niet overhaald om deze film te gaan kijken dan weet ik het niet meer hoor!

Bijna nét zo bedroevend slecht als Avatar

avatar van rebec30
vond het wel een leuke film
heb het in een keer gekeken en vond de tijd snel gaan
maar vind zelf dat idereen hem moet zien voor je een oordeel kan geven
en dan zal iedereen er anders over denken maar ik vond het wel goed

DwarreI schreef:

Bijna nét zo bedroevend slecht als Avatar

Overdrijven is ook een vak hoor.
Ja, er zaten dingen in die mij ook tegenvielen, maar de uitwerking van het verhaal vond ik een dikke plus waard. Daarom heb ik de film ook uitgekeken. Die fouten die er in zaten stoorden me niet echt, ik kon er wel om glimlachen.

R-B
Film was erg slecht.

Zelden zulke slechte special effects gezien in een film.

Verhaal lijn was aardig bedacht, maar lang niet hoogstaand.