Masquerade (1988)

Thriller / Romantiek

geregisseerd door Bob Swaim
met Rob Lowe, Meg Tilly en Kim Cattrall

De opportunist Tim heeft een verhouding met de vrouw van zijn handelspartner totdat hij de schatrijke weduwe Olivia Lawrence ontmoet. Ze wordt door haar stiefvader getiranniseerd en bij een heftige ruzie doodt Olivia hem. De politie is er van overtuigd dat ze uit noodweer handelde en Olivia trouwt met Tim. Ze raakt zo nog verder verstrikt in een moordcomplot.

avatar van Purmerend
Nog geen berichten, zeker een matige film?

avatar van J. Clouseau
Je hebt gelijk, Masquerade is een matige film. Zo'n weendrama voor op een weekavond.

avatar van 93.9
Echt zo’n film die je vroeger bij de videoboer kon huren. Vergeet u niet terug te spoelen?!