Timber Queen (1944)

geregisseerd door Frank McDonald
met Richard Arlen, Mary Beth Hughes en June Havoc

De gedreven piloot Russ Evans moet het leger verlaten vanwege gezondheidsklachten en hij keert terug naar zijn ouderlijk huis. Russ raakt bevriend met Elaine Graham, de weduwe van een legermaat. Elaine, die rond kan komen door te zingen in de nachtclub van de criminele Smacksie Golden, heeft een omvangrijk houtbedrijf geërfd. Haar financiële toekomst staat of valt met een enorme lading hout, die op tijd moet aankomen. Russ denkt met zijn privé-vliegtuig Elaine te kunnen helpen, maar hij moet het ook opnemen tegen Elaine’s cynische en betweterige vriendin Lil Boggs, Smacksie Goldens verloofde.