ad
  • 8.081.712 stemmen

Dynasty: The Reunion (1991)

Drama / Mystery | 200 minuten (miniserie, 2 delen)

Genre: Drama / Mystery

Speelduur: 200 minuten (miniserie, 2 delen)

Geregisseerd door: Irving J. Moore

Met onder meer: John Forsythe, Linda Evans, Joan Collins

IMDb beoordeling: 6,3 (407)

Over Dynasty: The Reunion

Oliemagnaat Blake Carrington is onlangs vrijgelaten uit de gevangenis. Hij probeert zich te herenigen met Krystle, de vrouw van wie hij vervreemd is geraakt. Ondertussen bouwt hij opnieuw een zakenimperium, maar hij wordt belemmerd door zijn aartsvijand Alexis.

• 20888 berichten

Dynasty was redelijk tot goed maar niet zo groots als Dallas, deze miniserie na 4 jaar na het beeindigen van de serie is goed te doen.

avatar van clubsport

clubsport

Na catch 22 , de laatste aflevering van de serie stopte de serie abrupt , een cliffhanger die heel veel vragen

onbeantwoord liet en kijkers natuurlijk met een enorme kater achterliet .

Dit is eigenlijk een miniserie die wat gaten wil opvullen maar daar eigenlijk niet bevredigend in slaagt .

Ten 1e zijn we 3 jaar verder en is Blake net uit de gevangenis ontslagen , dus daar hebben we al een gat van 3 jaar , er word verder niet op de serie ingegaan behalve het plot van Krystle die blijkbaar uit haar coma is ontwaakt en word ingezet onder een soort van hypnose om Blake te doden , een nieuwe speler is er in de vorm van Jeroen Krabbe , allemaal aardig er word gewoon veel te veel afgekapt en genegeerd van de cliffhanger van de serie.

het meest wrange aspect daarvan komt tot uiting in het ontbreken van een aantal namen uit de serie , Dex dexter is weg , Adam Carrington is vervangen door een andere acteur , Sybil Colby ontbreekt ook plus haar dochter , en dat is gewoon een gemis plus nog het feit dat vrijwel alle bekende locaties

er niet meer zijn , Het grote Carrington huis is verloren , de stoeterij van Sammy jo is er ook niet meer

en ook het Carlton hotel ontbreekt , en dat komt de dynasty sfeer absoluut niet ten goede .

Wie wel terug is is Stephen Carrington en het rare is dat Al Corley hem nu weer speelt en dat is even een vreemde gewaarwording , al heb ik het altijd spijtig gevonden dat hij na een paar seizoenen werd vervangen door Jack Coleman ( het heeft effe geduurt voor ik aan hem gewend was maar hij deed het wel goed ) .

Ik heb nu het 1e deel van de mini serie gezien , ik voel niet veel van de magie van de serie erin terug , echt slecht kan ik het niet noemen maar de vibe is er niet helaas , ik wou dat ik het anderss kon zeggen maar er ontbreken gewoon teveel herkenbare elementen .

avatar van clubsport

clubsport

Het 2e deel nu gekeken en ik moet gewoon nogmaals vaststellen dat er erg weinig van de serie zijn plot is meegenomen in deze afsluiter , wel word het huis dus weer teruggewonnen en zien we een flink deel van de familie herinneringen ophalen via videobeelden van de serie , dat is eigenlijk ook het hoogtepunt van deze afsluiter want het plot is verder niet zo heel boeiend , we missen eigenlijk nog een paar gezichten en dat zijn Amanda , Dominique en Ben , Kirby is wel weer terug en dat was een verassing .

Het had veel beter gekund maar ok nu is er tenminste nog een enigsins bevredigend eind aan gemaakt .