Summertime Switch (1994)

1 stem

Komedie / Familie

geregisseerd door Alan Metter
met Jason Weaver, Rider Strong en Soleil Moon Frye

Twee jongens, Fast Eddie Egan (Weaver) en rijke snob Frederick Egan III (Strong) zijn afkomstig uit twee totaal verschillende sociale milieus. Ze hebben in het geheel niets met elkaar gemeen, behalve dezelfde voor- en achternaam. Als zij op zomerkamp gaan, worden hun bestemmingen, die aan hetzelfde meer liggen per abuis verwisseld. De verwende Egan III komt terecht in een soort werkkamp voor jeudigde delinquentjes, waar Sergeant Waldren met de ijzeren knoet het gezag draagt. Ondertussen zit het uitgekookte straatschoffie Fast Eddie in een chique hotelkamer, met de dure naam Reagan Suite. Hij begint te genieten van het luxe leventje en leuke meisjes. Beide jongens weten zich aan hun ongewilde omstandigheden aan te passen en leren en passant een paar waardevolle zaken over het leven zoals het feit dat vooroordelen fout zijn en dat per saldo het harde leven in het kamp van de sergeant op z'n minst verschoond is gebleven van de nare val- en slangenkuilen.