Jungle Book (1995)

Verenigde Staten / Japan
Avontuur / Animatie

geregisseerd door Toshiyuki Hiruma en Takashi Masunaga
met de stemmen van Tony Ail, Nathan Aswell en Chera Bailey

Mowgli, een mensenkind is in de jungle achtergebleven en wordt opgevoed door wolven. Als Mowgli groter wordt wil panter Bagheera hem terug brengen naar de mensen. Maar Mowgli heeft het prima naar zijn zin en wordt al snel vrienden met dieren uit de jungle. Maar hij ontdekt al snel ook alle gevaren die er zijn voor een jongen in de wildernis.

avatar van John Lee Hooker
Hmm.. hoe kan dit nou? Jungle Book is een van de aller bekenste tekenfilms. En er zijn maar 4 stemmen en 0 berichten?

- 4,5 - ster. Ik heb nu al zin om "m weer eens te herzien.

avatar van tommykonijn
John Lee Hooker schreef:

- 4,5 - ster. Ik heb nu al zin om "m weer eens te herzien.

Dit is niet de Disney-film.