• 10.576 nieuwsartikelen

Geregisseerd door: Stan Dragoti

Met onder meer: Scott Bakula, Hector Elizondo en Robert Loggia

Gesproken taal: Spaans en Engels

Plot Necessary Roughness

"This gang of loners, loonies and losers are about to become something they've never been before... a team."

De Texas State Armadillos zijn helemaal nergens meer na het corruptieschandaal dat een punt zette achter hun footballseizoen. Hun coach Ed Gennaro (Hector Elizondo) moet een heel nieuw team opstellen. Als quarterback zoekt hij Paul Blake (Scott Bakula) op die inmiddels 34 is en vader van een gezin. Zijn spel zit wel goed, maar kan hij wel scoren met een team dat bestaat uit een raar stelletje losers, mafkezen en eenlingen?

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Paul Blake

Jarvis Edison

avatar van Captain Pervert

Captain Pervert

• 2018 stemmen

Hehehe, werd jaaaaaaaren geleden vrij vaak uitgezonden. Vond hem wel aardig.

Verbaast me alleen niets dat de zoveelste baseball- of americanfootballfilm niet bijster populair is onder MM users...

avatar van dope

dope

Aardige film, heb toch wel een paar keer moeten lachten, al draaien alle American football films natuurlijk wel om hetzelfde.

avatar van tommykonijn

tommykonijn

Niet echt een leuke film vind ik, ik heb geen één keer moeten lachen hierom, maar er zaten toch nog wel een paar aardige scenes in die de film nog wat weten op te beuren verder vind ik dit gewoon niet veel.

avatar van ILDIB

ILDIB

Standaard sportverhaaltje met uitgerangeerde topper. Goed is hij niet, en heel grappig ook niet. Alleen deuce biggalow kent geweldige oneliners als verslaggever. Toch de moeite waard vanwege prima regie toch.

avatar van Muggsy

Muggsy

Hoofdzakelijk gekeken om eens een jonge Jason Bateman aan het werk te zien en deze eens niet aan te treffen als de strak in het pak zittende executive. Ironisch genoeg speelt hij dan een rijkeluiskind die parasiteert op medestudenten in een kort uitgesponnen en flauw zijplotje. Over het algemeen viel er niet zoveel te lachen in scenes waar Larry Miller noch Robert Loggia aanwezig waren, zij waren de enigen die echt over the top gingen wat wel nodig is in wat anders niet boven de middelmaat uitstijgt.

avatar van Night's Watch

Night's Watch

Veel valt hier niet over te vertellen. Zonder de film te zien weet je namelijk al exact wat er gaat gebeuren, het acteerwerk is niet noemenswaardig, de beelden weinig imposant en het einde kon geen groter cliché zijn. Toch kan ik het niet laten dit soort slechte en vergeten komedies uit de Verenigde Staten zo nu en dan een kans te geven, ik vermaak mee er vaak prima mee. Zo ook deze film waarin er weer een lading aan vreemde types inzit. De flauwe humor en geinige commentator maken het geheel compleet. tweeënhalve ster.