Blue Seduction (2009)

Canada
Thriller

geregisseerd door Timothy Bond
met Billy Zane, Estella Warren en Jane Wheeler

Componist Mickey Taylor, die ooit een hit had als rocker, leidt nu een sober leven, is getrouwd en probeert een nieuwe muziekdeal te sluiten. Maar wanneer hij een sexy en getalenteerde jonge demozangeres inhuurt, begint ze hem al snel te verleiden met zijn verslavingen die hem bijna fataal werden tijdens het hoogtepunt van zijn roem. Haar honger is niet te stoppen. Haar verlangens zijn oneindig. En in deze gevaarlijke affaire moet de allergevaarlijkste verleiding nog komen…

Zoals verwacht: geen topfilm. Al vind ik deze beoordeling (1.66) wat laag. Ik realiseer mij dat dit ook kan komen door Estella Warren; in mijn ogen één van de mooiste vrouwen ter wereld. In deze film is dat ook prima zichtbaar.

Daarbij is het acteerwerk niet slecht en zitten er 2 aardige plottwists aan het eind. Niet dat dit de film heel goed of boeiend maken. De allerlaatste seconde van de film moet een extra plottwist voorstellen: deze is echter compleet belachelijk en nutteloos.