ad
  • 8.112.773 stemmen

A Very Merry Daughter of the Bride (2008)

Komedie | 89 minuten

Genre: Komedie

Alternatieve titel: Daughter of the Bride

Oorsprong: Canada

Geregisseerd door: Leslie Hope

Met onder meer: JoAnna Garcia, Helen Shaver en Luke Perry

IMDb beoordeling: 5,6 (751)

Releasedatum: 15 december 2008

Over A Very Merry Daughter of the Bride

Een weddingplanner probeert haar moeder over te halen om niet te trouwen met een man die ze nog maar kort kent. De hele maand december probeert ze haar moeder ervan te overtuigen dat ze een verkeerde beslissing neemt. Maar dan wordt ze zelf verliefd...

avatar van Friday the 13 th

Friday the 13 th

Typische vijftv film. Dat hij rond deze tijd van het jaar gedraaid wordt en door moet gaan als een soort "kerstfilm" verbaast me niets. De film speelt zich af rond kerstmis en er zitten inderdaad heel wat kerstversieringen in de film, doch ontbreekt echte kerstspirit of een opgezet kerstverhaal waardoor we hem niet kunnen classeren als een echte kerstfilm.

Wat is deze film dan wel? Gewoonweg typische maandagavond kijkvoer. Very easy entertainment wat je op de eerste werkdag van de week best wel kan gebruiken. Film is nergens grappig (tenzij je iemand van haar stoel achterover ziet vallen grappig vind), maar kijkt zeer goed weg. Het blijft gewoonweg boeien en er wordt redelijk in geacteerd. Cliché en voorspelbaar, uiteraard. Maar we spreken van een Vijftv film, dus dat kan niet anders.

Voor mij goed genoeg om een werkdag rustig mee af te sluiten.