Star (1993)

Alternatieve titel: Danielle Steel's 'Star'

geregisseerd door Michael Miller
met Jennie Garth, Craig Bierko en Terry Farrell

Crystal Wyatt is zestien jaar wanneer haar vader overlijdt. Vanaf dat moment verandert haar leven drastisch. Ze wordt mishandeld door haar moeder en krijgt ook nog eens de schuld van de dood van haar broer. Crystal wordt verbannen van het familielandgoed en vertrekt naar San Francisco om een nieuw leven te beginnen als zangeres in een nachtclub. Daar ontmoet ze haar grote jeugdliefde Spencer Hill weer. Hij is inmiddels verloofd met een ander en uiteindelijk besluiten ze dat het beter is om elkaar niet meer te zien. Crystal stort zich volledig op haar werk en krijgt een zeer succesvolle zangcarrière. Ondanks alle liefde en aandacht die ze krijgt van haar fans, blijft er een grote leegte in haar leven, die alleen Spencer Hill kan opvullen

Slecht geacteerd, verhaal is wat knullig opgezet vind ik persoonlijk, niet een film om 2 keer te kijken.
Maar voor op een regenachtige zondag middag als je helemaal niks meer te kijken hebt is het een leuke film.

Het boek van danielle steel is vele malen mooier dan de film, maar toch als je niets te doen hebt is dit wel een film waarmee je de tijd kunt doorbrengen, ik geef hem 2*

Geen hoge verwachtingen, deze bleken terecht. Plot komt ondanks dat het een waargebeurd verhaal moet zijn erg ongeloofwaardig over. Kan moeilijk geloven dat je na 1 ontmoeting (van hoog uit 5 min) een jaar lang verliefd blijft. En na 3/4 ontmoetingen al iemand ten huwelijk vraagt.

Het kan wel, maar komt niet geloofwaardig over in mijn ogen. Acteer prestaties slecht tot gemiddeld, vond Jennie Garth nog wel redelijk acteren. Geen bijzondere personages of scenes die me bij zullen blijven. Een ze leven nog lang en gelukkig einde was te verwachten, maar dat heb je gauw met zo'n voorspelbare film als deze.

avatar van Tun-89
voorspelbare film, Maar wel vermakelijk om eens te kijken.

Unicornio
Echte Liefde is het wachten waard!

avatar van matthijs_013
Ongeloofwaardig en vooral fout. Maar als je je verstand op nul zet, is de film goed te doen. En Jennie Garth is altijd een pluspunt.

het boeit me niks dat de verfilmingen van danielle steel altijd maar 2 sterren hebben ofzow..
i love the movies..
en dit is me favo..
ik vind jennie garth goed genoeg acteren om mij te overtuigen..
en de love story.. jummie.. jennie en craig hebben echt wel chemistry... ik kan deze film neit vaak genoeg kijken...
love their love story =) ik weet niet ik heb iets met deze film!

avatar van TVshowsaddictt
Ik ben het eens met -unexpected_faith-. Normaal gesproken ben ik helemaal niet zo van de romance films, maar deze film heeft precies de juiste dosering romantiek en drama. Crystal heeft zoveel ellende meegemaakt dat ik het succes haar ook echt gunde, en het krijgen van haar happy ending. Ik zou ook echt niet zeggen dat dit Jennie's eerste film is. Wat een prestatie!

Doom schreef:

En ik denk dat je daar fout zit.. als je net zoals crystal zoveel hebt meegemaakt en je komt dan
een heerlijke lieve kerel tegen die je wel goed en leuk vind, ik denk dat je dan heel snel verliefd kunt worden, vooral om het feit dat je het niet gewend bent en nog nooit zo'n iemand hebt ontmooet!

avatar van Phantasm
Redelijk drama met een aardig verhaal.