I'm No Angel (1933)

geregisseerd door Wesley Ruggles
met Mae West, Cary Grant en Gregory Ratoff

Tira (Mea West) is een circusartieste die leeuwen temt en mannen het hoofd op hol brengt; vooral rijke mannen die ze geld afhandig kan maken. Wanneer ze een probleem veroorzaakt en snel geld nodig heeft besluit ze een nieuwe act op te voeren door haar hoofd in de bek van een leeuw te stoppen. Ze wordt hiermee ook onder de high society bekend en ontmoet hier Jack (Cary Grant), volgens haar de man die een helderziende al voor haar voorspeld had. Helaas wil haar baas haar in het circus houden en verzint een list om Jack te laten geloven dat ze ontrouw is.

avatar van Dutchfan
Alle mannen willen leeuwentemster Tira (Mae West) en zij wil alle mannen, todat ze verliefd word op de schatrijke Jack (Cary Grant).

Grappige Mae West Film met geweldige oneliners en leuke rollen van allemaal.

De scenes waarin Mae de leeuwen tempt zIjn wel erg fake, maar wat maakt het uit.