Disorganized Crime (1989)

Actie / Komedie

geregisseerd door Jim Kouf
met Hoyt Axton, Lou Diamond Phillips en Ed O'Neill

Gangster Fred Salazar heeft de perfecte overval voorbereid: hij heeft de bank van Newark doorgelicht, een schuilplaats gevonden temidden van de velden en hij kan rekenen op de hulp van vier collega-gangsters. Maar wanneer autofreak Ray, explosievenexpert Max, kluizenkraker Nick en Carlos hun opwachting maken, is er geen spoor van Salazar. Ze weten niet dat hun leider gearresteerd is en blijven op hem wachten.

avatar van Wembleyfever
Met een zeer leuke cameo van George Peppard, als de winkeleigenaar met het vuurwapen! Deze film vind ik absoluut top!