Liu Jai Yim Taam (1987)

Hongkong
Erotiek

geregisseerd door Ngai Choi Lam
met Amy Yip, Chia Ling Ha en So Man

Drie geesten hebben een duizendjarige meditatie achter de rug waarmee ze een menselijke gedaante kunnen aannemen. Tijdens de laatste maand van hun vorming verhuizen ze naar een plek waar het volk een vruchtbaarheidsgod vereert. Één van de geesten bezoekt de plaatselijke tempel en krijgt lustvolle gedachten. Na het verlaten van de tempel waarschuwt een priester haar voor de gevaren en dat demonen hun transformatie zullen proberen te stoppen. Ze helpen een jonge student uit de handen van bandieten, en al snel vloeit er een erotisch festijn.

avatar van belchinees
Jammer genoeg niet de erotisch-getinte parodie op A Chinese Ghost Story, waar ik op gehoopt had.

Er zit een verhaaltje in hoor, 't is geen pornofilm, hoewel er in het middenstuk wel een 3-4 tal erotische scènes in zitten. (De tweede is de beste, jongens .)

Best wel mooi geschoten, en ook mooie kostuums. Daarin is die wel bijna gelijkwaardig aan ACGS.

Eentje om rooie wangetjes van te krijgen.

Frivole fantasie over drie sensuele feeën, die een relatie krijgen met een wetenschappelijke student met onvoorziene gevolgen. Afgezien van een scène met de Japanse actrice Hitomi Kudō, die zo uit een softcore film lijkt te komen, valt het met de erotiek wel mee. Het is echter wel duidelijk dat de drie protagonisten niet gecast zijn vanwege hun acteertalent, maar veeleer vanwege hun weelderige fysiek die volop ten toon wordt gespreid. Dat is meteen het enige dat van deze film blijft hangen.