The Sex and Violence Family Hour (1983)

1 stem

geregisseerd door Harvey Frost
met Jim Carrey, Teri Austen en Steve Binder

''Sex and Violence'' laat een hele andere kant zien van Sexuele misverstanden. Verschillende typetjes hebben deze problemen, en proberen er op hun eigen manier er mee om te gaan. Verder is er ook nog het ''Boddy Flash'', die laat zien wat er gebeurd als er vijf jonge en talentvolle danseressen een erotische dans doen.

avatar van tommykonijn
Jim Carrey's allereerste rol(letjes) in een film.

avatar van jumpstylemovie
En dan meteen een hoofdrol? Heeft ie mooi voor mekaar.

avatar van tommykonijn
jumpstylemovie schreef:
En dan meteen een hoofdrol? Heeft ie mooi voor mekaar.

Ik zie wel dat hij eerder nog een rol had in de TV-show 'The All-Night Show'. Maar verder is dit volgens IMDB toch zijn eerste titel. Inderdaad snel voor mekaar gekregen .

avatar van jumpstylemovie
Nou ja, het stelt eigenlijk ook niets voor want het is een ontzettende korte film (60 min.), misschien een minifilm en ik heb het idee dat er weinig verhaal in zit en Carrey allerlei verhaaltjes verteld over sex etc.

Bovendien kent niemand hem