Grande Ourse - La Clé des Possibles (2009)

Alternatieve titel: Master Key

Canada
Mystery

geregisseerd door Patrice Sauvé
met Marc Messier, Normand Daneau en Fanny Cournoyer

Om zijn beste vriend te redden moet Louis-Bernard Lapointe zichzelf begeven naar een andere wereld. Hier kan hij de 'Key of Possibilities' vinden, een legendarisch en magisch voorwerp. Hiermee kan Louis-Bernard ieder universum binnentreden.

avatar van dutchtuga
Beetje saaiige film. De andere dimensie is maar wat flauwtjes met zijn alternatief kleurgebruik en Master Key wil nooit echt uit de startblokken komen. Jammer ook dat het script op een gegeven moment de melodramatische toer op gaat en het fantastische laat voor wat het is. Matig.

avatar van 606
Ben blij dat ik deze gezien heb, was er toch van onder de indruk.
Fijne duistere sfeer en verhaal.
Leuke afwisseling tussen 2 dimensies en goed geacteerd.
Soms valt de spanning wat weg.

3 sterren