Bionicle: The Legend Reborn (2009)

Animatie / Actie

geregisseerd door Mark Baldo
met de stemmen van Jeff Bennett, Jim Cummings en Michael Dorn

Mata Nui, ooit een groot en machtig heerser, werd verbannen naar een afgelegen woestenij vol schroot en glinsterende metalen. Nadat hij als overwinnaar uit een gevaarlijke strijd is gekomen, roepen de plaatselijke dorpsbewoners zijn hulp in voor de strijd tegen hun echte vijanden: de kwaadaardige Skrall en de Bone Hunters. Samen met zijn moedige Glatoriaanse krijgers en de dorpelingen van Agori, vertrekt Mata Nui op een epische avonturentocht die hem naar fantastische nieuwe landen voert.

Me klein neefje heeft hem beoordeeld en dus een 4,5,
namens hem.
Hij heeft er van genoten dus dan is het wel oké

avatar van EspenSGX
Nou, nu is het helemaal duidelijk, je kunt beter de laatste Bionicle film kijken en naar de eerste toewerken dan andersom.

avatar van RickZ
Ik had een kleurrijke animatiefilm nodig om mijn nieuwe LCD-scherm te testen, Ik kwam uit op deze film, en heb em zowaar uitgekeken. Best leuk, zeker voor de jeugd/kids natuurlijk, maar dus zeker goed genoeg om zelf ook te kijken. Leuk verhaal.

Het is de eerste Bionicle film die ik zie. Ik wist niet echt dat er nog waren. Ik vind het niet echt een afgerond verhaal maar Wat er verder gebeurd zit pressies in de vorige film. Hij was wel redelijk kort maar hij is wel een goed om te zien.

In welke volgorde zie je dan best de film om het verhaal wat deftig achtereen te zien?

avatar van maxerAZ
het was een goede film goed gemaakt

avatar van Decec
Een mooie actie/animatie/avontuur film...
Mooi gemaakt...
Super mooi HD kwaliteit...
Perfect achtergrond geluid/muziek (Dolby Digital)...
Leuk verhaal...

ps heerlijk geen reclame tussendoor
( RTL 4)