Bionicle: Mask of Light (2003)

Alternatieve titels: Bionicle: Masker van Licht | Bionicle: Mask of Light - The Movie

Animatie / Avontuur

geregisseerd door Terry Shakespeare en David Molina
met de stemmen van Jason Michas, Michael Dobson en Andrew Francis

Met de begeleiding van het geheimzinnige Masker van het Licht, moeten een jonge held en zijn moedige metgezellen sterke krachten en gevaarlijke hindernissen in hun strijd overwinnen om hun wereld te redden en oude voorspellingen te vervullen.

avatar van pjotr
Een LEGO-film dus.....

Ikkeuh
komt een 2de film van : Bionicle 2: Legends of Metro Nui.
Zelf nog niet gezien.

Hier is nog een lego film die onder andere de slogan draagt: "A Hero will be Revealed"

KLIKPLEK

Ik vind dat de sfeer van bionicle bijzonder goed is neergezet en gewoon een goede film als je van Bionicle houd.

avatar van zeus
Ik had er nog nooit van gehoord, totdat ik deze dvd in handen kreeg. Ik vond de kleuren erg mooi in deze film.

saai

film_kaza

ik ben het met je eens

avatar van frankenstein
Waarom wordt er weergegeven dat deze film op Veronica wordt uitgezonden??
Die fout werd verleden week ook al gemaakt.
Hoogst verwarrend.
Het is toch echt Jetix, en Veronica is geen Jetix; ze delen slechts hun satelietkanaal.

avatar van Minority_Check
ik had iets anders verwacht
maar het was oke denk ik
en al die namen waren verwarend

avatar van tommykonijn
Niet echt wat ik ervan had verwacht maar toch nog wel een Film die te doen was en daar ben ik al blij genoeg mee hoor want ik had nooit gedacht dat ik ooit Bionicle Fan zou worden en dat is jammer genoeg ook niet gebeurt ondanks de toch wel aardig neergezette Film.

Ik vind deze film heel leuk ^^
Mooi verhaal en de animatie is gewoon goed

5 sterren.

avatar van van duijn
toen ik klein was vond ik hem wel leuk. Nu niet echt....

dominion
De animatie is wel in orde en het heeft opzicht wel een leuk verhaal.
Maar het is meer een film voor de kinderen.

avatar van MovieHolic
Nee dit kon me totaal niet boeien... saai, kinderlijk en geen geweldige animaties...