Hot Millions (1968)

Verenigd Koninkrijk / Verenigde Staten
Komedie / Misdaad

geregisseerd door Eric Till
met Peter Ustinov, Maggie Smith en Karl Malden

Marcus Pendleton is een ex-gevangene annex 'computerspecialist' die zijn kersverse werkgever voor ettelijke miljoenen weet op te lichten. Aardig is dat zijn naïeve lief Patty als een volleerd financieel specialist méér geld weet te maken.

kapp, hoe kom je aan deze poster? Heb me rot zitten zoeken naar een mooie.

Heel simpel, via de Amazon link op imdb, naast de titel info. Onder het kopje 'Shop'.
In dit geval klik je op VHS. Dan doorklikken en voor see larger picture kiezen.

avatar van Yak
Yak
Sherlock Kappeuter, mensen. Geen poster is voor hem veilig

Vlotte en amusante komedie met een uitstekende Ustinov en ook Maggie Smith.
Geen seconde sleet op deze met nogal wat Britse flair in de humor gebrachte film die ge in één adem uitkijkt.

avatar van mrklm
Sterke cast in vermakelijke, maar ook wat statische komedie omtrent een kantoormedewerker [Peter Ustinov] die de komst van een gloednieuwe computer gebruikt om een plan in werking te stellen waarmee hij duizenden dollars kan verduisteren zonder dat zijn baas [Karl Malden], die blind vertrouwt op de technologie, daar enige weet van heeft. Maggie Smith speelt Ustinovs charmante, maar niet al te snugger lijkende secretaresse in deze aangename, maar niet bijzonder hoogstaande film.