Tiré à Part (1996)

Frankrijk
Thriller

geregisseerd door Bernard Rapp
met Terence Stamp, Daniel Mesguich en Maria de Medeiros

Edward werkt in een kleine Engelse uitgeverij. Hij krijgt een heel goed manuscript onder ogen wat geschreven is door een vriend van hem, Nicholas. Dat is vreemd, aangezien Nicholas hiervoor alleen maar erg slechte dingen geschreven heeft. Het manuscript beschrijft gebeurtenissen die in het leven van de vrienden zijn voorgekomen. Edward raakt er van overtuigd, door het manuscript, dat Nicholas degene moet zijn geweest die de vrouw waarvan Edward hield, verkracht heeft. Hij zint op wraak.

gimli f
Ook een filmpje van Rapp,
en "ook" op TV5 komende week. Tenminste, als dat nog doorgaat!

Donderdag 22:30
Vrijdag 18:30

Mooie data, denk dat ik wel tijd heb.
Veel plezier!

Niet elke film wordt via teletekst Nederlands ondertiteld. Deze wel ?

sydney
Voor zover mij bekend worden alleen de films op zondagavond nederlands ondertiteld.