Fei Chang Wan Mei (2009)

Zuid-Korea / China
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Yimeng Jin
met Ziyi Zhang, Bingbing Fan en Ruby Lin

Sufei (Sophie) is een tekenares die hopeloos verliefd wordt op chirurg Jeff. Maar de mooie actrice Joanna weet Jeff van haar weg te leiden. Sophie zint op wraak en bedenkt een serie lists om Jeff terug te krijgen. Daarvoor krijgt ze de hulp van Joannas oude vriendje Gordon, maar hun plannetje blijkt niet de gewenste effecten te bereiken...

avatar van skullcandygirl94
erg leuke film! zhiyi zhang is echt een schatje

Ziyi Zhang is inderdaad een schatje, maar ze heeft daarnaast al talloze malen bewezen niet alleen een mooie vrouw, maar ook een zeer getalenteerd actrice te zijn. Daarom is het eigenlijk wel jammer dat ze in dit niemendalletje verzeild is geraakt. Maar misschien wilde ze eens wat anders?
De film heeft zo zijn momenten, maar films van dit niveau maken ze in Hollywood aan de lopende band. Toch een ruime voldoende. Dat ligt niet aan het vrij zwakke verhaal, maar vooral aan het meespelen van Miss Zhang dus.