• 8.561.660 stemmen

Alternatieve titel: Housebroken

Geregisseerd door: Sam Harper

Met onder meer: Danny DeVito, Skyler Stone en Caitlin Crosby

Plot House Broken

Om samen met zijn vrouw van zijn pensioen te genieten, besluit Cathkart (DeVito) zijn zoons van in de twintig uit huis te krijgen. Het lukt hem maar niet om zijn zoons zover te krijgen dat ze op zichzelf gaan wonen. Maar hij gaat door, koste wat het kost...

imageimage

avatar van eppy

eppy

ah, kerstvakantie....je hebt niks te doen ziet in je ooghoeken een mapje op de computer staan met een film waar je niet veel van verwacht, blijkt het toch een leuke verassing te zijn.

op zich natuurlijk niet zo gek aangezien danny devitto een leuke persoonlijkheid is om naar te kijken en speelt in deze film een leuke rol als gepensioneerde vader die zijn zonen maar wat graag het huis uit wil hebben,

de twee zonen die (voor mij) door relatief onbekende acteurs worden gespeeld, doen het ook goed en komen wel weg met de bill and ted mentaliteit.

om nog maar te zwijgen over de moeder die wel heel erg overbezorgd is.

één punt waar ik me eigenlijk aan stoorde is het niet vermelde van katey sagal op deze site zowel als op IMDB. t is maar een opmerking aangezien ze een van de hoofdrollen vertolkte en bijna zo'n tien jaar in één van de meest vernieuwende en succesvolle sitcom ooit op deze aardkloot...

maar dat zal wel aan mij liggen

avatar van _Daan_

_Daan_

Leuke wegkijk film ik heb genoten veel droge humor!

avatar van queenie

queenie

B filmpje......danny devito speelt leuk, maar de rest........pfff die zonen zijn echt flauw. Had er meer van verwacht.

avatar van the-hague-pride

the-hague-pride

opzich jammer dat sommige grappen TE flauw waren

anders was de film wel iets leuker geweest

maar kon er toch wel om lachen

sws best vaak gelachen bij deze film

wel een die ik nog een 2e keer zal kijken

avatar van RickZ

RickZ

Barslechte puberale komedie zonder leuke scenes over gepensioneerde pa met zijn 2 zonen die nodig opgevoed moeten worden. Nergens kan er gelachen worden in deze 'komedie'.

avatar van plompa

plompa

ha best wel gelachen eigenlijk. Van te voren gerekend op max 10 minuten kijken en dan afzetten maar is niet gebeurt. Flauwe dingen die heel de film terugkomen enzo (denk aan buurmeisje). Het kijken waard.

avatar van Noodless

Noodless

pfff....vond er eigenlijk niks aan. Flauwe humor ! 3/10

avatar van hannes64

hannes64

Zeker flauwe humor, en ook 2 van de meest irritanste zonen die ik zag.

De hele film is in feite irritant.

Behalve dat Katey Sagal nog meedoet, en dat ze niet eens op de aftiteling staat.....ik denk dat ze daar afstand van heeft gedaan, zo slecht.

Ik denk dat dat de reden is , eppy.

Ja, DeVito is nooit slecht, maar hier....jazeker.

1 voor `t toch nog proberen mij aan `t lachen te maken, wat niet lukte.

Gelijk vergeten.........en snel.

Echt een slechte film, heel flauw en irritant, heb hem op de helft uit gedaan.

Het is echt een schande dat Danny DeVito hier aan mee heeft gedaan!

1/10

avatar van Irvine

Irvine

OooH! deze was echt tenenkrommend slecht.

Vooral die zonen konden inderdaad echt niet acteren.

En Kathy Segal speelde eigenlijk gewoon Peggy Bundy!

Dan zie ik haar toch liever in Sons of Anarchy ( topserie! )

Na 3 kwartier heb ik toch echt de TV uitgezet, wat een bagger!

2/10!

avatar van boattail

boattail

Tijd geleden dat het me overkomen is maar deze film heb ik na een kwartiertje uitgezet. De "humor" is wekelijk te flauw voor woorden, misschien leuk met een paar bier achter je kiezen op een zaterdagavond maar zelfs dan kan ik me niet voorstellen dat iemand dit uitzit.

Niveau van de grappen is van National Lampoon's maar dan slechter zeg maar.

avatar van mvdb1982

mvdb1982

Vond het niet eens heel erg tegenvallen. Zitten best leuke stukken tussen.

Zeker geen overvlieger, maar de moeite waard...

avatar van skipy05

skipy05

Vrij domme film. Ik had het wel verwacht. Niet echt grappig.

avatar van b00ts

b00ts

Niet teveel over zeggen..... nooit meer op herhaling. Er worden slechtere films gemaakt, vandaar toch nog anderhalve ster.

avatar van whoooohooo

whoooohooo

Nou deze film heb ik gisteren gezien. En al na 2 minuten werd me duidelijk, geweldig is de film niet (en wordt t ook niet), flauw ja.
Maar ach, de grappen waren soms wel grappig. En ja ook de hele verhaal-lijn is ontzettend voorspelbaar vader en moeder weg, zonen komen in allerlei problemen, weten het toch te redden, zet vader een nieuw "wapen in" die wordt natuurlijk ontmaskerd, dan krijgen de zonen ruzie, en aan het einde is iedereen weer vriendjes en leven ze lang en gelukkig!, zucht,

Ik heb het "fatsoen" gehad om de film uit te kijken, was hij het waard? moah.... een aanrader is het niet echt, maar soms wel vermakelijk maar vooral voorspelbaar, zeer zeker geen aanrader! Dus zowiezo alleen kijken als ie op tv is, of als je 'm kan downloaden, maar zeker geen geld voor betalen!

*.5 , alleen omdat ik toch nog wel gelachen heb, en omdat hij toch iets leuker was als ik had verwacht(maar dan ook echt maar een heel klein beetke )

avatar van witboek

witboek

Nau?

avatar van Quido

Quido

Voor een paar glimlachjes krijgt de film er nog een sterretje bovenop, maar bovenal een pijnlijk flauwe, dramatisch geschreven, geregisseerde en gemonteerde komedie.

avatar van zjandannybob

zjandannybob

wel lache voorn vriende avondje zo slecht is die:P

avatar van mjk87

mjk87

Vreselijk flauw en pijnlijk onleuk. Veel geblaat en weinig wol. Verder irritante personage's en maar weinig leuke dingen. 0,5*

avatar van Daniël44

Daniël44

Een flauwe film met flauwe humor. Maar ik heb toch heel af en toe even kunnen lachen, dus daarom toch nog 2 sterren.

avatar van Marvinleeaday

Marvinleeaday

Hier en daar wat flauw, verhaal gaat nergens over en is ook nog eens voorspelbaar, maar ik heb toch echt wel gelachen en daar gaat het met een komedie om.