ad

Geregisseerd door: Alex De Rakoff

Met onder meer: Tamer Hassan, Danny Dyer en 50 Cent

Releasedatum: 1 januari 2009

Over Dead Man Running

De leider van een bende uit de onderwereld geeft Nick vierentwintig uur de tijd om hem het grote geldbedrag terug te betalen wat hij hem schuldig is. Nick zal er alles voor moeten doen om het geld bij elkaar zien te krijgen. Hij vraagt zijn beste vriend om hulp, voordat het te laat is...

avatar van frolunda

frolunda

Het is allemaal al vaker gedaan maar zolang ik me anderhalf uur prima vermaak hoor je mij niet klagen.Leuke film

avatar van oemoemenoe

oemoemenoe

Simpel en grappig , maar niks byzonders...

avatar van galaxydriver32

galaxydriver32

Vandaag op Film 1 action gezien, ik ben namelijk ziek en vond het toch wel een leuk verschijnsel om het zo maar te zeggen.

avatar van Aapje81

Aapje81

• 1903 berichten

Luchtige misdaadfilm met een lekker tempo en sympathieke acteurs. Ik heb me geen moment verveeld en zelfs 50 cent wist te overtuigen.

Boven gemiddeld

avatar van missl

missl

Veel actie en ook nog een vleugje humor. Niet over nadenken, opzetten en dan is het een prima filmpje.

avatar van de kardinaal

de kardinaal

Het is een komische misdaad in de stijl van Snatch maar komt totaal niet aan dat niveau.

Meer een wannabee. Het is nooit hilarisch of echt spannend.

Het is allemaal een beetje makkelijk gemaakt maar zonder er veel bij na te denken wel aardig om een keertje te bekijken.

avatar van Noodless

Noodless

Typische luchtige misdaadfilm uit Verenigd Koninkrijk die voldoende onderhoudend blijft.

Aardige acteurs, vleugje humor en een vlot tempo. De twist die in het slot kwam, was niet echt verrassend te noemen. 6/10