More of Me (2007)

geregisseerd door Daisy von Scherler Mayer
met Molly Shannon, Steven Weber en Abigail Falle

Alice is een typische vrouw van deze tijd. Ze doet haar uiterste best om zowel de perfecte moeder van haar tweeling te zijn, een goede vrouw voor haar echtgenoot en er ook nog eens een succesvolle carrière op na te houden. Op een dag wordt het haar echter te veel en ze deelt zichzelf letterlijk in drieën. De drie aparte versies van Alice nemen elk een deel van haar leven over. Dit lijkt in eerste instantie de ideale oplossing, totdat Alice weer één geheel wil zijn.

avatar van VierkanteOogjes
Verschrikkelijk saai, braaf en saai...oh, wacht, dat had ik al genoemd. Had veel leuker en beter verfilmd mogen worden. En die boom.....die verschrikkelijke boom; aaargh!

avatar van rox91
Ik vond het wel een leuke film. Wel wat apart met die boom enz.