My Name Is Lenny (2017)

Verenigd Koninkrijk
Drama / Sport

geregisseerd door Ron Scalpello
met Josh Helman, Michael Gambon en John Hurt

East-End Londen in de jaren 70. De vlot babbelende en alcoholistische Lenny is een boomlange kerel die vecht voor 'The Guv'nor', de ultieme titel van respect, en om de hand van zijn jeugdliefde Valerie terug te winnen. Zijn gewelddadige reputatie achtervolgt hem echter als hij na een toevallige ontmoeting met een labiele jongeman in een nachtclub wordt beschuldigd van een moord die hij niet heeft begaan.

avatar van Donnie Vallermee
Leuk !

Maar het verhaal klopt niet.

avatar van De Knip
Donnie Vallermee schreef:
Leuk !

Maar het verhaal klopt niet.

Ja plot hier beschreven deugt niet, want hij wordt helemaal niet van moord beschuldigd in deze film.

Stuur dan even een correctie.