The First $20 Million Is Always the Hardest (2002)

geregisseerd door Mick Jackson
met Adam Garcia, Rosario Dawson en Jake Busey

Een succesvol zakenman besluit om zijn drukke leventje te veranderen wanneer hij zich realiseert dat hij liever een maker dan een verkoper is. Hij begint een baan bij een prestigieus high-tech bedrijf, waar hij een team vol mislukkelingen toegewezen krijgt. Door hun verstand en verbeelding weten ze iets te maken dat een revolutie in de industrie zou kunnen betekenen.

avatar van bennie jolink
weer een film van een boek (boek is van Po Bronson).....het boek is heel grappig!! de filmposter ziet er een beetje highschoolerig uit helaas.....

de intro hier laat ook niet al te veel los over de inhoud...

avatar van Locutus
Te standaard.

Honderd in een dozijn zeer matige komedie een magere drie dus 1.5*

avatar van Rujar
hmmmm.............

avatar van StuF
te slecht geacteerd. niet uit te houden. werd er letterlijk misselijk van

Vond de film niet tegenvallen. Computer lijkt me de computer van de toekomst.
Geen toetsenbord, geen monitor, geen muis; alleen een buisje waarop een beeld 3D voor je neus gepresenteerd wordt, met touch screen?
Het lijkt me echt geweldig. En eigenlijk zie je dit soort dingen al in de pretparken. ( Efteling en in Amerikaanse pretparken.

Ik zou zeggen: koop of huur deze film; hij is best onderhoudend en ik vind ook dat de film te laag wordt beoordeeld.

Leuk! Maar veel te lang voor zo'n soort film.

3 sterren!

avatar van pjutter
best wel een grappige film,
het bouwen van de computer ging alleen iets te makkelijk, en daar lieten ze te weinig van zien vond ik zelf,
van mij had hij ook nog wel wat langer mogen duren,,

Bart Simpson
pjutter schreef:
best wel een grappige film,
van mij had hij ook nog wel wat langer mogen duren,,

Volgens mij is een film als deze ook niet bedoelt om uitgebreid het bouwen van een computer te laten zien, maar gaat het vooral om vermaak?

gebruiker_56935
Wat een slechte film zeg..

Het viel me niet tegen tuurlijk je weet dat het eenhappy ending is , maar ach keek lekker weg een leuke niemandsdalletje

avatar van jumpstylemovie
Onderschatte film. Ik vind het een leuke film met een goede cast als was hij misschien net iets te langdradig. Wel de gehele tijd vermaakt. Ik vond trouwens dat de hoofdpersoon een beetje een John Travolta/Jeff Goldblum look-a-like was.

How are you doing?
-Not doing. Done.

avatar van dennis013
Deze film een keer op RTL zitten kijken, want een ontzettende semi-nerd film. Verhaal is slecht...

vermakelijke film. Zeker voor een zaterdag of zondagmiddag als je niets te doen hebt en een film wilt kijken.

Matige film waarin een zakenman zijn baan opzegt en met een team briljante nerds een goedkope computer wil maken. Een nogal voorspelbaar verhaaltje met nogal cliché personages. Ook het acteerwerk valt wat tegen. De film heeft verder weinig te bieden en echt grappig wordt het niet, maar echt vervelend ook niet.