Joy Ride (1958)

Misdaad / Drama

geregisseerd door Edward Bernds
met Regis Toomey, Ann Doran en James Westmoreland

Paul en drie andere delinquenten, Arnie, Vince en Dirk, bewonderen een geparkeerde sportauto en zijn van plan die mee te nemen voor een ritje. Opeens worden ze verrast door de eigenaar, Miles, die hen wegjaagt. Enkele nachten later breken de jongens in bij Miles, maar hij ziet hen en dreigt de politie te bellen. Paul vertelt dat ze alleen zijn auto voor een ritje willen nemen en dat ze dat, hoe dan ook, zal lukken. Ze beginnen een terreurcampagne tegen Miles en zijn vrouw en op een dag dringen ze binnen bij Miles en vallen zijn vrouw aan.