Onze Jongens (2016)

2,52

Nederland

geregisseerd door Johan Nijenhuis
met Jim Bakkum, Martijn Fischer en Sanne Vogel

Bas (Martijn Fischer) heeft een bouwbedrijf en de zaken lopen niet echt goed. Toch neemt hij Jorrit (Jim Bakkum) aan in zijn bedrijf. Ondanks dat Jorrit geen goede klusser is, worden ze wel steeds weer gebeld omdat de vrouwen het vooral leuk vinden om naar Jorrit te kijken. Dat brengt de heren op idee: ze beginnen een mannenstripgroep.

• vanaf 26 april te koop op dvd en blu-ray

14 BERICHTEN

kappeuter (moderator)
geplaatst: 9 september 2016, 22:51 uur [permalink]
Nijenhuis goes Full Monty 🤐

Vanaf 29 december in de bioscoop (Entertainment One)

avatar van missl

geplaatst: 14 december 2016, 01:52 uur [permalink]
Jeetje Sjim, ik ben er gewoon een beetje stil van, ik dacht dat hij nog steeds 11 was.
De Nederlandse Magic Mike, nou ja, misschien kijken wanneer ik een keertje dronken ben.

avatar van de grunt

geplaatst: 20 december 2016, 02:22 uur [permalink]
o mijn god

avatar van soom
geplaatst: 21 december 2016, 22:55 uur [permalink]
de grunt schreef:
O mijn god
Nou, zeg dat. Wat een bak. Kúm zeg, wat verwacht ik ook van Johan Nijenhuis??
Schier vermoeiend. Kan iemand de beste man aub verplicht laten kijken naar Amerikaanse romacoms? Als hij zo nodig Magic Mike wil uithangen? Het is hier geen Hollywood, meneer Nijenhuis. Dit werkt niet zo. Jim Bakkum is geen Alex Pettyfer of Channing Tatum.
Leuk geprobeerd.. Maar ik werd iets blijer van Matheu, Martijn en Sanne dan van Jim.
Ergerlijk soeptutje Barbara wandelt ook nog eens lekker door het beeld heen. Mnee, dat was niet zo.
Matheu was klasse. En al speelde hij niet echt met Andre Hazes samen, het was toch wel duidelijk dat daar het talent in zat. Meer dus dan in halfbakken Barbara.
Nou. Dit is dus weer quitte spelen. Het is zo goedkoop allemaal. Ik kan wel janken, en niet van ontroering. Echt enigszins het niveau van de Postcode Loterij films. Films die gemaakt worden voor een appel en een kippenei. Mensen, word wakker en geef die koperstukjes aan betere kwaliteit..

avatar van John Milton

geplaatst: 21 december 2016, 23:08 uur [permalink]
Maar toch een voldoende, soom? Ondanks die bewoordingen hierboven?

avatar van soom
geplaatst: 22 december 2016, 06:53 uur [permalink]
John Milton schreef:
Maar toch een voldoende, soom? Ondanks die bewoordingen hierboven?
Jaaa dat wel!! Omdat ik aan de ene kant wel heel erg genoot van vooral de scenes met Matheu, Martijn en Sanne. Het verhaal steekt verder wel mooi in elkaar. En voor mij begint een voldoende al bij 2.5 ipv 3*..

avatar van AmazingPP

geplaatst: 22 december 2016, 09:52 uur [permalink]
Nijenhuis: ach... Wat heb ik er nog niet over gezegd. De man maakt luchtig vermaak. Dat is op zich niet erg, maar hij denkt er wel heel makkelijk over. Het is rommel wat meneer maakt, maar kennelijk is half Nederland gewend geraakt aan rommel (hoera voor de commerciële televisie), want zijn films scoren altijd. Vreselijk.

avatar van John Milton

geplaatst: 22 december 2016, 12:10 uur [permalink]
in het verlengde daarvan: Slecht jaar voor Nederlandse film: bioscoopopbrengsten gehalveerd

Of zou het een niets met het ander te maken hebben? 🙄

avatar van mikey

geplaatst: 27 december 2016, 00:30 uur [permalink]
my lord

avatar van pierre18
geplaatst: 30 december 2016, 00:21 uur [permalink]
Ik heb helemaal niets met Nijenhuis maar in een zaal met enkel en alleen maar vrouwen heb ik me vanavond voor het eerst prima vermaakt. Het spel en het verhaal was aanmerkelijk beter dan we de laatste jaren van hem voorgeschoteld krijgen. (Met Rokjesdag als grootste dieptepunt) Ook de grappen waren iets meer van een volwassen niveau. Kan merken dat er iets meer aandacht aan is besteed. En persoonlijk vond ik Jim prima en natuurlijk overkomen. Viel me mee.

avatar van m1701
geplaatst: 30 december 2016, 21:31 uur [permalink]
Heerlijke film! Maar ben dan ook een vrouw hahaha

avatar van Ebenezer Scrooge

geplaatst: 3 januari, 16:58 uur [permalink]
Lijkt me een geweldige film. Over 6 weken voor 2,99 euro bij het Kruidvat.

avatar van Nienke1981
geplaatst: 9 januari, 21:38 uur [permalink]
Ik en mijn vriendin hebben genoten van deze film hoor 🙂
Ik had lage verwachtingen, dus ik vond het allemaal erg meevallen. Er zit aardig wat humor in.
Natuurlijk wel een vrouwenfilm. Er zaten toch nog zo'n 4 mannen in de zaal die met hun vriendin waren meegekomen.

avatar van 606

geplaatst: 13 januari, 20:24 uur [permalink]
Wat een trailer, grr walgelijk. Nee niet voor mij. Sla deze graag over.