Game of Aces (2016)

Actie / Avontuur

geregisseerd door Damien Lay
met Chris Klein, Victoria Summer en Werner Daehn

De Eerste Wereldoorlog is in volle gang in Europa en het Midden-Oosten. In een desolate Arabische woestijn wacht een neergeschoten Duitse spion op hulp. Kapitein Jackson Cove, een Amerikaanse piloot die vliegt voor de Britse geallieerden, wordt erop uit gestuurd om Josef von Zimmerman en de informatie die hij bij zich draagt op te halen. Cove wordt vergezeld door de jonge Engelse verpleegkundige en Duitse tolk Eleanor Morgan, die het zwaar heeft in de dorre woestijn. Als ze Zimmerman vinden blijkt hij ernstig gewond en te lijden aan geheugenverlies. Als snel verandert de missie in een ramp.

Matige film... Die kapitein gaat maar niet dood..

Zeer matig geacteerd, voor mij niet geloofwaardig.

avatar van goliathje
De hoes zag er veelbelovend uit. Laat je niet misleiden, dit is een zeer matige film. Slecht geacteerd, script onder de maat. Viel erg tegen. Erg ongeloofwaardig is nog een understatement.