Adrenaline (2003)

Nederland / Zuid-Afrika
Actie

geregisseerd door Roel Reiné
met Jason Fijal, Georgina Verbaan en Daniel Louis Rivas

Als Jason's vriendin Freya spoorloos verdwijnt, komt hij er achter dat de dingen niet altijd zijn wat ze lijken. Zijn zoektocht naar wie Freya echt is en wat er met haar gebeurd is leidt hem naar een illegaal groepje mensen op zoek naar spanning. Al heel snel bevindt Jason zich middenin dit groepje, en net als hij denkt dat hij bijna de waarheid heeft achterhaald, realiseert hij zich dat dit slechts het begin is...

125 BERICHTEN 5 MENINGEN
avatar van Zinema
Een drol.

Vanwege het belachelijke en nog belachelijke uitgevoerde verhaaltje en dito acteerprestaties. Een tergend lange zit, die je slechts tot één conclusie doet komen: zonde van mijn tijd.

Uno.

avatar van hellboy.ray
Ik heb in de jaren flink wat Nederlandse wanproducten gezien,
maar deze film is misschien wel the-tip-of-the-iceberg.
Het verhaal is nul komma niets, het acteerwerk nog slechter dan de slechtste soap en de muziek komt in deze film niet echt tot zijn recht!
Georgina is/was een leuke verschijning (in my honest opinion), maar daar kan een film niet goed voor bevonden worden!
Ach ja, ze hebben het tenminste geprobeerd!

avatar van Quentin
Het blijft een mislukte film, maar de verhalen van betrokken crewleden over de totstandkoming maken het wel een hilarisch geheel.

avatar van Elineloves
Nee, dit was werkelijk niks. Ik heb sowieso al niet veel met Georgina (Sorry fanboys!) en ook in deze film kon ik helemaal niks met haar. Ze heeft iets wat me al heel snel (na een paar seconden al) irritant. Hoewel ik moet zeggen dat ze in de tv serie 'Van God Los' me voor het eerst wél wist te raken, dus ze boekt progressie. Daar is ze vast heel blij mee.

Maar nee, zelfs Georgina had de film niet kunnen redden, want het is gewoon bar slecht. Het script, het acteerwerk, de actie. Het wist me allemaal niet te bekoren.