ad

Genre: Actie / Misdaad

Oorsprong: Nederland / Zuid-Afrika

Geregisseerd door: Roel Reiné

Met onder meer: Georgina Verbaan, Jason Fijal en Daniel Louis Rivas

IMDb beoordeling: 3,7 (449)

Releasedatum: 10 april 2003

Over Adrenaline

Als Jason's vriendin Freya spoorloos verdwijnt, komt hij er achter dat de dingen niet altijd zijn wat ze lijken. Zijn zoektocht naar wie Freya echt is en wat er met haar gebeurd is leidt hem naar een illegaal groepje mensen op zoek naar spanning. Al heel snel bevindt Jason zich middenin dit groepje, en net als hij denkt dat hij bijna de waarheid heeft achterhaald, realiseert hij zich dat dit slechts het begin is...

image

avatar van otherfool

otherfool

Flop met onduidelijk verhaal, zwak acteerwerk (ik zou Verbaan's Engels niet 'uitstekend' willen noemen, trouwens), slechte muziekkeuze (zoals mijn voorganger schreef) en irritante slow-motions; een mislukking.

1*.

avatar van gotti

gotti

Veel minder slecht dan ik dacht. Zo nu en dan best aardig zelfs. En eindelijk is Verbaan ook een keer te pruimen. Ze kan het blijkbaar toch wel.

avatar van Quentin

Quentin

Toch wat aardiger dan ik dacht, maar nog steeds vrij onbeholpen. Zoals Ronald Ockhuyzen zei: "De vraag die zich na Adrenaline opdringt, is wat er zou gebeuren wanneer Reiné zijn ambities bijstelt. Nu blijft hij vooral de regisseur die zich vertilt aan zijn eigen dromen."

Zag trouwens een montage credit voor Stephan Brenninkmeijer op de aftiteling.

avatar van Zinema

Zinema (crew films)

Een drol.

Vanwege het belachelijke en nog belachelijke uitgevoerde verhaaltje en dito acteerprestaties. Een tergend lange zit, die je slechts tot één conclusie doet komen: zonde van mijn tijd.

Uno.

avatar van Elineloves

Elineloves

Nee, dit was werkelijk niks. Ik heb sowieso al niet veel met Georgina (Sorry fanboys!) en ook in deze film kon ik helemaal niks met haar. Ze heeft iets wat me al heel snel (na een paar seconden al) irritant. Hoewel ik moet zeggen dat ze in de tv serie 'Van God Los' me voor het eerst wél wist te raken, dus ze boekt progressie. Daar is ze vast heel blij mee.

Maar nee, zelfs Georgina had de film niet kunnen redden, want het is gewoon bar slecht. Het script, het acteerwerk, de actie. Het wist me allemaal niet te bekoren.