Independents' Day (2016)

Actie / Sciencefiction

geregisseerd door Laura Beth Love
met Fay Gauthier, Sal Landi en Johnny Rey Diaz

Buitenaardse wezens vallen de aarde aan en stellen een duidelijk ultimatum. Het lot van de mensheid ligt nu in de handen van de Amerikaanse president. Terwijl de president daar zijn handen vol aan heeft, moeten de burgers er achter komen of de buitenaardse wezens wel of niet te vertrouwen zijn.

Wat voor stuk nageboorte is dit nu weer.

avatar van horizons
MishimaH schreef:
Wat voor stuk nageboorte is dit nu weer.

Asylum produktie die er vermakelijker uitziet dan: Independence Day: Resurgence (2016)

Niks mis met deze Asylum productie, sterker nog, deze is zelfs beter dan beide Independence day films.
Goede verhaallijn en zeer sterk acteerwerk, ook de special effects zijn gewoon prachtig.
Vreemd dat er zo weinig recensies zijn voor dit meesterwerk, dit is er namelijk 1 die je gewoon gezien moet hebben.....5 sterren!